کد خبر:45789
پ

اشتباه بزرگ یاسین سلمانی در پیوستن به پرسپولیس | تکرار سرنوشت ساسان انصاری

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان سرانجام پس از کش و قوس های فراوان عصر امروز با حضور در محل باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود با این تیم را به امضا رساند. اشتباه بزرگ یاسین سلمانی در پیوستن به پرسپولیس | تکرار سرنوشت ساسان انصاری اتفاقی که تصور می شد برای تیم استقلال رخ دهد […]

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان سرانجام پس از کش و قوس های فراوان عصر امروز با حضور در محل باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود با این تیم را به امضا رساند.

اشتباه بزرگ یاسین سلمانی در پیوستن به پرسپولیس | تکرار سرنوشت ساسان انصاری

اتفاقی که تصور می شد برای تیم استقلال رخ دهد و این بازیکن با توجه به شانس بالای بازی در تیم استقلال به این تیم بپیوندد اما او ترجیح داد راه سخت تر را انتخاب کند و پا در پای بازیکنانی همچون رضا اسدی و ساسان انصاری که به عنوان ستاره وارد پرسپولیس شدند اما با توجه به ترافیک در پست مذکور نتوانستند بازی کنند و در معدود بازی هایی که به آنها رسید نیز عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشتند و پس از یک فصل ناموفق در این تیم، آن را ترک کردند.

امروز یاسین سلمانی قدم به تیمی گذاشته که در خط میانی با انبوه بازیکن خلاق با خصوصیات مشابه با یاسین سلمانی به میدان می رود. هیچ هوادار پرسپولیسی انتظار ندارد سرمربی این تیم نفراتی همچون میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، وحید امیری یا مهدی ترابی را بیرون بگذارد تا فرصت بازی به یاسین سلمانی برسد.

سلمانی با انتخاب خود تقریباً راه های تیم ملی بزرگسالان را به روی خود بست چرا که سرمربی تیم ملی بازیکن نیمکت نشین تیم ها ولو ستاره هم باشد، به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.

 

هر چه که هست، یاسین سلمانی با انتخاب خود سرنوشت آینده فوتبالی خود را به مخاطره انداخت. اتفاقی که پیشتر در باشگاه رقیب برای بازیکنانی همچون بختیار رحمانی، آرش افشین، پیمان بابایی و حتی سجاد شهباززاده و … رخ داده بود که با برند ستاره به استقلال پیوستند اما به دلیل ترافیک  در پست مذکور هرگز موفق نشدند و خیلی زود دوران فوتبالی شان به پایان رسید.

انتظار می رود سرنوشت بازیکنی همچون محسن مسلمان در انتظار یاسین سلمانی باشد. نکته جالب اینکه همین امروز خبر جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس هم منتشر شد. بازیکن مستعد و گلزنی که در سالهای اخیر همواره پشت سر بازیکنان خارجی ماند و دوران جوانی اش روی نیمکت پرسپویس سپری شد تا در نهایت به دلیل بازی نرسیدن، مجبور به ترک تیم شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بنده 26 آگوست 2023 / 3:21 ب.ظ

    سلام. نویسنده معلوم که با این انتقال حالت خوب نیست خودت را به دکتر نشان بده 😁

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید