کد خبر:30671
پ

استعفای مشکوک ابراهیمی شکوری در آستانه صدور حکم CAS

ابراهیم شکوری برای طی کردن دوران سربازی استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد.   استعفای مشکوک ابراهیمی شکوری در آستانه صدور حکم CAS   ابراهیم شکوری معاون اجرایی و ورزشی این باشگاه که با حفظ سمت، وظیفه سخنگویی پرسپولیس را برعهده دارد، برای طی کردن دوران آموزشی خدمت مقدس سربازی، استعفای خود را […]

ابراهیم شکوری برای طی کردن دوران سربازی استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد.

 

استعفای مشکوک ابراهیمی شکوری در آستانه صدور حکم CAS
 

ابراهیم شکوری معاون اجرایی و ورزشی این باشگاه که با حفظ سمت، وظیفه سخنگویی پرسپولیس را برعهده دارد، برای طی کردن دوران آموزشی خدمت مقدس سربازی، استعفای خود را تقدیم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه کرد.

دکتر شکوری تا به حال از معافیت تحصیلی سود برده و از این پس تنها به عنوان مشاور افتخاری مدیرعامل با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند. البته او از خدمت معاف است ولی از دوران آموزشی ایشان تنها یک ماه باقی مانده است که باید این مدت را پشت سر بگذارد.

 

برخی شایعات حکایت از این دارند که استعفای ناگهانی ابراهیم شکوری احتمالا با نتیجه حکم نهایی CAS در رابطه با پرونده پرسپولیس و النصر ارتباط دارد و با توجه به اعترافات مهدی رسول پناه مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، کار لیست جدید پرسپولیس را در بازی با پرسپولیس درست کرده اند، احتمالاً پای برخی افراد در این پرونده گیر خواهد بود و امروز که نه وزارت ورزش وقت و نه فدراسیون فوتبال وقت سر کار هستند، تنها مهره های اجرایی که برخی اقدامات را انجام داده اند احتمالاً باید پاسخگو باشند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید