کد خبر:9278
پ

ادعای جنجالی وکیل النصر: اگر ثابت نکنم پرسپولیس تخلف کرده، وکالت را کنار می گذارم!

به نظر می رسد وکیل النصری ها احمد الامیر ول کن ماجرای شکایت از پرسپولیس و اثبات تخلف این تیم نیست؛ او در توئیتر خود خطاب به یکی از همکارانش که ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در مهلت قانونی و درست انجام شده گفت: اگر نتوانم ثابت کنم باشگاه پرسپولیس در این زمینه تخلف کرده، […]

به نظر می رسد وکیل النصری ها احمد الامیر ول کن ماجرای شکایت از پرسپولیس و اثبات تخلف این تیم نیست؛ او در توئیتر خود خطاب به یکی از همکارانش که ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در مهلت قانونی و درست انجام شده گفت: اگر نتوانم ثابت کنم باشگاه پرسپولیس در این زمینه تخلف کرده، وکالت را کنار می گذارم!

 

ادعای جنجالی وکیل النصر: اگر ثابت نکنم پرسپولیس تخلف کرده، وکالت را کنار می گذارم!

پاسخ احمدالامیر ( وکیل پرونده النصر) به حسین شریف که گفته بود :روشن است بازیکنان پرسپولیس قانونی ثبت نام کرده اند : حسین من شما و هر شخصیت حقوقی که در جامعه ورزش فعالیت میکنند را برای اثبات این مسئله به چالش دعوت میکنم اگر نادرست بودن سخنان من اثبات شود آماده ام فعالیت در رشته حقوق ورزشی را ترک کنم.

کلیدواژه : النصرپرسپولیس

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • محمد 10 اکتبر 2020 / 7:06 ب.ظ

    توصیه موکد می کنم وکالت رو کنار بذاری اگه به اراجیف یه مشت کیسه گوش دادی

  • محمد 10 اکتبر 2020 / 7:05 ب.ظ

    شما استقلالی های دیگه از تخلف حرف نزنید چون کارتون اینه بازیکن های تحت قرارداد تیم های دیگه رو جذب کنین بازیکن چهار تا شش ماه محروم میشه با کمال تعجب باشگاه استقلال با وجود اینکه می دونه بازیکن قرارداد داره جذبش می کنه محروم نمیشه البته یادم رفت شما استقلالی ها بابامسعود رو دارین نمی دونم این استقلالی کیسه تقلب و تخلف تیمشو نمی بینه یا خودشو به کوچه علی چپ می زنه. این توصیف هایی که کردی درباره تیم خودت بود این وکیل سعودی هم هیچ غلطی نمی تونه بکنه.

  • تاج 10 اکتبر 2020 / 5:32 ب.ظ

    مشکل النصر بدبخت اینه که دیرتر شکایت و مدارک را ارسال کرده بودن! حتا اگر وکالت این وکیل هم بسوزه بازهم تاابد لنگ حقیر نه تنها در بین المللی متخلف و تقلب کاره بلکه تمام جامهای چندسال اخیر وحتا پیشینش با زد وبند و تقلب و خیانت در حق سایر تیمها و فوتبال ناپاک و ازهمه هم تر وزیر کثیف و مفسد بدست آمده و هیچ شکی نیست. اگر یک نفر مخالف این است یا یک ابله است یا خود را به ابلهی زده یا شریک جرم مفسدین و دزد است . بر پدر و مادر و خانواده خائنین به مردم ایران لعنت

  • عماد 10 اکتبر 2020 / 3:14 ب.ظ

    اونقدر بهت پول دادن که حاظری وکالت رو کنار بگذاری می دونیم ولی به امید خدا هیچ غلطی نمی تونی بکنی

  • ارجمند 10 اکتبر 2020 / 2:44 ب.ظ

    بهش بگید همین الان وکالت رو کنار بذار، چون بازنده هستی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید