کد خبر:13921
پ

اخراج محترمانه مرد جنجالی و اقتصادی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با رضا یلوه معاون اقتصادی این باشگاه قطع همکاری کرد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا یلوه، برای او در موقعیت‌های شغلی جدید آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.   اخراج محترمانه مرد جنجالی و اقتصادی پرسپولیس این حکم در حالی صادر شد که رضا یلوه که از نزدیکان […]

باشگاه پرسپولیس با رضا یلوه معاون اقتصادی این باشگاه قطع همکاری کرد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا یلوه، برای او در موقعیت‌های شغلی جدید آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

 

اخراج محترمانه مرد جنجالی و اقتصادی پرسپولیس

اخراج محترمانه مرد جنجالی و اقتصادی پرسپولیس

این حکم در حالی صادر شد که رضا یلوه که از نزدیکان حسین هدایتی بود و با او به پرسپولیس نزدیک شد از دوران او تاکنون در پرسپولیس سمت داشته است و به نظر می رسد جعفر سمیعی با توجه به برخی ملاحظات او را به شکل محترمانه از پرسپولیس اخراج کرد تا فصلی جدید در فضای اقتصادی پرسپولیس آغاز شود که سرآغاز آن نیز تزریق 30 میلیارد تومانی بود که روز گذشته به باشگاه پرسپولیس از طریق اسپانسر تزریق شد.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا یلوه نسبت به این حکم ناگهانی و غیرمنتظره واکنشی خواهد داشت و از علل این اتفاق رونمایی خواهد شد یا همه چیز به بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا موکول می شود؟

کلیدواژه : پرسپولیسرضا یلوه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید