کد خبر:27563
پ

اثبات ترسو و فاقد صلاحیت بودن کاندیدای ریاست جمهوری

بر هیچکس پوشیده نیست که مناظرات ریاست جمهوری برای مردم ایران به یک سیرک خنده دار تبدیل شده که در هر مناظره با اشتباهات عجیب کاندیدا در مناظراتی که بسیار ملو و آرام به نظر می رسند، سوژه های جدید در فضای مجازی ایجاد می شود. اما شاید بد نباشد بدانید وجه اشتراک همه کاندیدای […]

بر هیچکس پوشیده نیست که مناظرات ریاست جمهوری برای مردم ایران به یک سیرک خنده دار تبدیل شده که در هر مناظره با اشتباهات عجیب کاندیدا در مناظراتی که بسیار ملو و آرام به نظر می رسند، سوژه های جدید در فضای مجازی ایجاد می شود. اما شاید بد نباشد بدانید وجه اشتراک همه کاندیدای ریاست جمهوری این دوره، ترسو بودن آنهاست که همین مسئله صلاحیت آنها برای نشستن روی صندلی ریاست جمهوری را زیر سوال می برد. موردی که هیچ تفاوتی بین آنها و حسن روحانی و احمدی نژاد ایجاد نمی کند و شعارهای پوچ آنها در مناظره ها و و تلاش مضحک برای استفاده از پتانسیل های جذاب کسب رای را بی اثر می کند.

 

فیلم صحبتهای جنجالی همتی علیه رئیسی محسن رضائی و …

 

اثبات ترسو و فاقد صلاحیت بودن کاندیدای ریاست جمهوری

اثبات ترسو و فاقد صلاحیت بودن کاندیدای ریاست جمهوری

در دو دوره اخیر از شبه مناظره های کاندیدای ریاست جمهوری تاکنون هرگز شاهد این مسئله نبوده ایم که آقایان به طور مستقیم به نهادهایی که از تحریم سود می برند اشاره کنند و تنها به کلماتی همچون سلطان سکه و … بسنده شده است اما هیچگاه اسمی از هیچ فرد یا نهادی آورده نشده است.

کاندیدای ریاست جمهوری در حالی از اشاره به نقش آرینی سپاه پاسداران در اقتصاد کشور واهمه دارند که بخش مهمی از  اختلالات اقتصادی کشور به واسطه دو شعبه شدن اداره کشور توسط سپاه پاسداران و دولت بوده است. کاندیدای ریاست جمهوری در حالی از کولبری و ته لنجی ها و قاچاق صحبتهای مبهم و کلی مطرح می کنند که هرگز جرات اسم آوردن از نهادهایی که اسکله اختصاصی داشته و مبادرت به قاچاق رسمی کالا می کنند نداشته اند.

 

نکته جالب در خصوص مناظره های انتخاباتی اینکه تاکنون به طور جدی به موضوعات تلاطم های بورس و عوامل به وجود آورنده آن و همچنین سرنوشت سهام عدالت پرداخته نشده است.

مشخص نیست پشتوانه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان چه کسی است که در  دو دوره مجلس، به رغم کارنامه سیاه و ساد گسترده در فوتبال ملی و باشگاهی ایران توانست از استیضاح و عزل فرار کند و این پشتوانه به مناظره های انتخاباتی نیز سرایت کرده و هیچ یک از کاندیدا جرات ورود به افتضاح مدیریتی در فوتبال ملی و باشگاهی ایران را که یک راسش شخص سلطانی فر است ندارند.

 

هر چه که هست، بسیاری از مردم دیگر از این خیمه شب بازی های تکراری خسته شده اند و فریب وعده های توخالی و پوچ آقایان را نخواهند خورد چرا که اگر عزم جدی برای اصلاح وضعیت موجود در هر یک از کاندیدای ریاست جمهوری وجود داشت به طور مستقیم به عوامل به وجود آمدن نا به سامانی در اقتصاد و ورزش کشور اشاره می شد اما آقایان از ترس منصب های فعلی خود، از ورود به برخی مباحث واهمه دارند و تنها برای گرم کردن تنور انتخابات آن هم به طور مصنوعی وارد کارزار شده اند و با مناظره های مضحک(دریغ از یک برنامه مشخص) تنها بساط سرگرم شدن مردم را فراهم آورده اند.

 

به واقع چطور ممکن است مردم به ارادی رای بدهند که حتی خواندن از روی کاغذ و صحبت کردن عادی را هم بلد نیستند و حتی بلد نیستند نقش خود را به خوبی بازی کنند چهبرسد به اداره کشور !

پی نوشت: به واقع آن کاندیدایی که مدعی شد اجازه نخواهد داد در رویدادهای بین المللی حق ایران پایمال شود، چه برنامه مشخصی برای جلوگیری از این اتفاق ارائه کرد؟ آیا او می تواند به جنگ AFC و فیفا برود و آنها را مجبور به تصمیم گیری در جهت مناع ایران کند؟

کلیدواژه : انتخابات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید