کد خبر:46903
پ

اتفاق خجسته در استقلال | آتش بس نکونام و خطیر تا اطلاع ثانوی

به نظر می رسد توصیه های پیشکسوتان استقلال و البته تذکر وزارت ورزش به سرمربی و مدیرعامل استقلال باعث شده هر دو نفر تا اطلاع ثانوی آتش بس را بپذیرند و از مصاحبه علیه یکدیگر خودداری کنند. اتفاق خجسته در استقلال | آتش بس نکونام و خطیر تا اطلاع ثانوی پس از آنکه آتش بیار […]

به نظر می رسد توصیه های پیشکسوتان استقلال و البته تذکر وزارت ورزش به سرمربی و مدیرعامل استقلال باعث شده هر دو نفر تا اطلاع ثانوی آتش بس را بپذیرند و از مصاحبه علیه یکدیگر خودداری کنند.

اتفاق خجسته در استقلال | آتش بس نکونام و خطیر تا اطلاع ثانوی

پس از آنکه آتش بیار معرکه یعنی محمدحسین میثاقی که برای گرم کردن برنامه شکست خورده ش، جواد نکونام را فریب داد تا با برچسب شفاف سازی، علیه مدیریت استقلال مصاحبه کند؛ او قصد داشت اینبار با دعوت از خطیر در برنامه این هفته و صحبت های احتمالی او علیه نکونام، این آتش را شعله ورتر کند اما علی خطیر با درایتی که به خرج داد از حضور در این برنامه انصراف داد تا تیر آقایان به سنگ خورده باشد.

پس از این اتفاق، جواد نکونام نیز مصاحبه تلفنی خود با برنام فوتبال برتر را لغو کرد تا نشان دهد هیچ علاقه ای به ادامه تنش بی مورد ایجاد شده بین او و خطیر ندارد و به نوعی از صحبت های علنی خود در پخش زنده هفته گذشته فوتبال برتر علیه مدیرعامل تیم پشیمان است.

با این حساب به نظر می رسد طرفین فعلاً به آرامش رسیده اند و تا انتهای فصل بدون مصاحبه علیه یکدیگر تنها به فکر موفقیت تیم خواهند بود.

بدون تعارف باید گفت هم نکونام در کار خود موفق عمل کرده و با مصائب عجیب باشگاه استقلال تیمش را در صدر جدول نگه دشاته و هم علی خطیر با منابع مالی محدود و بدهی انباشت از دوران آجورلو، در حد توانش عالی کار کرده و تنها چند قدم تا اخذ مجوز حرفه ای فاصله دارد و در نقل و انتقالات نیز با توجه به بضاعت مالی تیم خوب عمل کرده و مثل مدیران پیشین چک بی محل به بازیکنان نداده است تا برای خودشیرینی پیش هواداران و مربی تیم، سرمایه باشگاه را به حراج بگذارد.

 

منافع عده ای در استقلال به شکرآب شدن رابطه مدیرعامل و سرمربی و اخراج احتمالی نکونام گره خورده بود چرا که نکونام با نفرات معتمدی که خودش آنها را آورده بود، کار می کرد و جا برای جاسوسان تیم تنگ شده بود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید