کد خبر:46595
پ

آماری که برای اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس کافی به نظر می رسد | مربی بهانه جو نیم فصل را می بیند؟

در ادامه نمایش ضعیف تیم پرسپولیس در فصل جاری، یحیی گل محمدی با تیم کهکشانی اش بار دیگر مقابل یک تیم ته جدولی دیگر متوقف شد. تا صدای اعتراض هواداران این تیم بابت بهانه جویی های سرمربی همیشه نالانشان بلندتر شود. آماری که برای اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس کافی به نظر می رسد […]

در ادامه نمایش ضعیف تیم پرسپولیس در فصل جاری، یحیی گل محمدی با تیم کهکشانی اش بار دیگر مقابل یک تیم ته جدولی دیگر متوقف شد. تا صدای اعتراض هواداران این تیم بابت بهانه جویی های سرمربی همیشه نالانشان بلندتر شود.

آماری که برای اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس کافی به نظر می رسد | مربی بهانه جو نیم فصل را می بیند؟

آماری که برای اخراج یحیی گل محمدی از پرسپولیس کافی به نظر می رسد | مربی بهانه جو نیم فصل را می بیند؟

پرسپولیسی ها در حالی هنوز در حال و هوای دربی بودند که تبعات آن تساوی تلخ لحظه آخری هنوز در روحیه بازیکنان این تیم دیده می شد. به طوری که این تیم دو بار از استقلال خوزستانی که تاکنون بیش از یک گل در مسابقاتش به ثمر نرسانده بود، عقب افتاد و شاید اولین برد تیم ته جدولی استقلال خوزستان در مقابل تیم مدعی پرسپولیس رقم می خورد اما این تساوی برای پرسپولیسی ها کمتر از باخت نبود.

پرسپولیس با هدایت یحیی در 9 بازی اخیر خود در مسابقات مختلف تنها یک برد به دست آورده که آن هم مقابل تیم هوادار بوده که با تائید همه کارشناسان داوری، این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید.

اگرچه یحیی برای هر ناگامی خود یک بهانه ای داشته و دارد و هرگز اشتباهات کادر فنی را به عنوان عامل مهم در عدم نتیجه گیری مطرح نمی کند اما احتمالاً بازی این تیم مقابل شمس اذر با انگیزه در هفته بعد لیگ برتر سرنوشت یحیی را مشخص خواهد کرد.

در صورت که آمار وحشتناک یحیی برای دهمین بازی متوالی ادامه داشته باشد، احتمالاً هواداران پرسپولیس در همان مسابقه طوری از خجالت او در خواهند آمد که راهی جز استعفای محترمانه برای او باقی نماند.

چرا که پس از عدم نتیجه گیری در آسیا و حذف از مرحله گروهی، تنها امید پرسپولیس به لیگ بود که با این نمایش ضعیف هواداران پرسپولیس نه تنها به لیگ بلکه به جام حذفی نیز امیدی ندارند و احتمالاً تا قبل از وخیم شدن وضعیت، کادر مدیریت این تیم به سراغ جانشین کردن یک گزینه خارج به جای او خواهد رفت. مگر اینکه مثل ماجرای مربی شدن گل محمدی در پرسپولیس که با زور و تهدید و فشار وزارتخانه، رضایتنامه او از شهرخودرو گرفته شد، یک تیم دیگر شهرستانی قربانی شود و دو سه کاندید از بین مربیان ایرانی که با کیفیت به نظر می رسند، به نیمکت پرسپولیس برسند. نفراتی مثل مجتبی حسینی، مهدی تارتار، محمد ربیعی از شانس های جانشینی یحیی در پرسپولیس محسوب می شوند.

نکته مهمی که هواداران پرسپولیس به آن اشاره می کنند، عملکرد بسیار ضعیف گل محمدی در نقل و انتقالات است. به طوری که آنها معتقدند چطور بازیکنانی مثل رضا اسدی، رضائیان، مغانلو، عیسی آل کثیر، احمدزاده و مهدی عبدی از این تیم جدا شدند و بازیکنان بی کیفیتی همچون پریرا، تمیروف، هنانوف، صفروف، نبیل باهویی، اوساگونا و … جذب این تیم شدند؟ سوالی که اکنون یحیی باید به آن پاسخ دهد این است که چرا مهدی عبدی را در اوج نیاز تیم به مهاجم به تراکتور داده تا او اکنون با 5 گل، بالاتر از بهترین گلزن پرسپولس در جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

 

* اکنون سوال هواداران پرسپولیس از سرمربی خود این است که چرا استعفا نمی دهد؟ او که رکورد استعفا را در سالهای اخیر شکسته، این روزها در حالی استعفا نمی دهد که میزان محبوبیتش دربین هواداران پرسپولیس به پائینترین حد ممکن رسیده است و موفقیت های اخیر نیز به نام او نوشته نشده چرا که اگر قرار بر این بود که با نبود یک یا دو بازیکن، به کلی سوند موفقیت یک تیم از بین برود، تاثیر کادر فنی در خلق موفقیت چیزی نزدیک به 0 بوده است و موفقیت مذکور به واسطه درخشش تک ستاره ها به دست آمده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 20 دسامبر 2023 / 1:37 ب.ظ

    درخشش تک ستاره ها !!! درخشش جمیع ستاره ها درست تره : تاج ، افشاریان ، ممبینی ، عرب براقی ، بنیادی فر ، حیدری ها و ……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید