کد خبر:31263
پ

آرزوی موفقیت برای پرسپولیس توسط دستیار وینفر شفر

میگوئل کولی مربی سابق استقلال که با وینفرد شفر در استقلال فعال بود، در خصوص مهدی قایدی و پرسپولیس و استقلال صحبتهای جالبی مطرح کرد.   میگوئل کولی گفت: 🔹بازیکنان ایرانی در همه جای دنیا مورد احترام هستند. آنها با قدرت و در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کنند. من در اینجا(قطر) برخی از آنها را […]

میگوئل کولی مربی سابق استقلال که با وینفرد شفر در استقلال فعال بود، در خصوص مهدی قایدی و پرسپولیس و استقلال صحبتهای جالبی مطرح کرد.

 

میگوئل کولی گفت:

🔹بازیکنان ایرانی در همه جای دنیا مورد احترام هستند. آنها با قدرت و در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کنند. من در اینجا(قطر) برخی از آنها را دیده‌ام که چه نمایش درخشانی داشته‌اند.

🔹مهدی قایدی یکی از بازیکنان محبوب من است. من دوست داشتم و می‌خواستم که مهدی به اروپا برود اما او هنوز جوان است و زمان دارد. این خیلی مهم است که خودش پیشرفت کند نه اینکه لیگ امارات بخواهد باعث پیشرفتش شود.

🔹استقلال تغییرات زیادی داشته اما مهم این است که آنها با قدرت و کیفیت به مسیر خود ادامه دهند. در بازی استقلال و الهلال هر دو تیم نمایش بدی داشتند. الان مهمترین نکته برای استقلال این است که بتواند سطح خود را بالا ببرد و یک مدل بازی برای خودش بسازد تا هواداران لذت ببرند.

🔹در پرسپولیس آرامش و ثبات بسیار خوبی حاکم است. بازیکنان زیادی در این سال‌ها از این تیم رفته‌اند اما آنها نفرات جدید و باکیفیتی را جذب کرده‌اند. آنها همچنان رقیب من هستند اما آرزو می‌کنم بتوانند بهترین نتیجه را برای مردم ایران به دست بیاورند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید