کد خبر:12135
پ

گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی: نمیدانم چرا اینقدر به پرسپولیس فشار می آورند؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل سایپا صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد.   گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی: نمیدانم چرا اینقدر به پرسپولیس فشار می آورند؟ ?بازی در مجموع خوب بود و برای جلو افتادن از حریف و گل زدن موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل سایپا صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد.

 

گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی: نمیدانم چرا اینقدر به پرسپولیس فشار می آورند؟

آمار بازی پرسپولیس و سایپا (0-0)

?بازی در مجموع خوب بود و برای جلو افتادن از حریف و گل زدن موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در این امر خوب عمل نکردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. منادی هم هم روز خوبی داشت و توانست موقعیت‌های خوب و زیادی را از تیم ما بگیرد.

?بچه‌های ما با وجود تمام مشکلاتی که پس از رسیدن به فینال آسیا پشت‌سر گذاشتند روزهای سختی داشتند و شرایط سختی را از لحاظ روحی و روانی متحمل شدند. متأسفانه هنوز هم دلیل این موضوع برای خود من روشن نیست که چرا این همه فشار به مجموعه تیم پرسپولیس آمد. در هر صورت می‌توانستیم سایپا را شکست بدهیم اما از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم.

?سایپا تیم سخت‌کوش و دونده‌ای بود و با شرایط زمین ورزشگاه دستگردی و توپ بازی کردن خیلی سخت بود بچه‌های ما زحمت خود را کشیدند تا پیروز میدان شوند. تعویض‌های ما هم هجومی بود پس از 10 نفره شدن هم برای گل زدن فشار آوردیم و تنها به پیروزی فکر می‌کردیم که این نکته مثبت بازی بود.

?گل‌محمدی درباره چالش‌های بین نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس با تیم داوری اظهار داشت: مشکلاتی بود اما به نظرم نباید زیاد درباره داوری صحبت کنیم. باید تمرکز خود را روی عملکرد تیم و از بین بردن نقاط ضعف‌مان کنیم. باید در نقاطی که بازیکن از دست داده‌ایم تیم را تقویت کنیم و باید این کار را انجام دهیم.

?وی درباره دلیل استفاده نکردن از نفراتی مثل آریا برزگر و امیر روستایی گفت: دوستانی که این سؤال را می‌پرسند لیست دیگری برای ارائه کردن ندارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید