کد خبر:31543
پ

گابریل پین: حسین زاده ستاره استقلال می شود

گابریل پین با حضور در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، صحبتهای جالبی در خصوص استقلال و فوتبال ایران انجام داد که در ادامه مهمترین این صحبتها را می خوانید.   گابریل پین: حسین زاده ستاره استقلال می شود 🔹سرمربی استقلال دوست داشت که یک دستیار داشته باشد و به همین خاطر این پیشنهاد با من […]

گابریل پین با حضور در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، صحبتهای جالبی در خصوص استقلال و فوتبال ایران انجام داد که در ادامه مهمترین این صحبتها را می خوانید.

 

گابریل پین: حسین زاده ستاره استقلال می شود

🔹سرمربی استقلال دوست داشت که یک دستیار داشته باشد و به همین خاطر این پیشنهاد با من مطرح شد. سه ماه پیش باید این اتفاق می‌افتاد، اما به خاطر کرونا نشد. با این حال در این مدت در تماس بودیم.

🔹وقتی در امارات بودم کمی روی فوتبال ایران شناخت داشتم. بعد هم با استراماچونی صحبت کردم، چون با او آشنا بودم. وقتی سه ماه پیش با مجیدی صحبت کردم استراماچونی به من زنگ زد و از باشگاه مثبت صحبت کرد و من را راضی کرد تا به استقلال بیایم.

🔹کیفیت فوتبال ایران بالاست. می‌دانستم تیم ملی ایران خوب است، ولی در این ماه کشف کردم که تکنیک ایرانی‌ها در فوتبال خیلی بالاست، با این وجود فکر می‌کنم می‌تواند خیلی بهتر باشد.

🔹کیفیت در فوتبال خیلی مهم است. من بازی آخر فصل قبل را دیدم. دفاع وسط استقلال خیلی خوب است. این سه دفاع وسط برای تیم خیلی خوب هستند. مجیدی انتخاب خوبی برای دفاع‌های خود داشته است، ولی فوتبال به سه چهار بازیکن خوب نیست.

🔹تیم الهلال تمام بازیکنانش تغییر کرده بودند و سه چهار بازی رسمی داشتند. از نظر فیزیکی اختلاف زیادی بود. اگر 15 روز بیشتر تمرین می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید