کد خبر:11437
پ

کادر پزشکی جدید استقلال معرفی شد | خداحافظی رسمی دکتر ستوده و کادرش با آبی ها

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اتفاقات رخ داده و دلخوری کادر پزشکی پیشین باشگاه استقلال، مسئولان استقلال ضمن تعیین محرومیت‌های انضباطی برای متخلفان، در پی تلاش براي بازگشت کادرپزشکی به تیم بودند که به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و پزشک تیم استقلال هیچگاه در فصل جدید در تمرینات شرکت نکرد. […]

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اتفاقات رخ داده و دلخوری کادر پزشکی پیشین باشگاه استقلال، مسئولان استقلال ضمن تعیین محرومیت‌های انضباطی برای متخلفان، در پی تلاش براي بازگشت کادرپزشکی به تیم بودند که به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و پزشک تیم استقلال هیچگاه در فصل جدید در تمرینات شرکت نکرد.

به همین دلیل باشگاه استقلال به اطلاع هواداران و علاقمندان خونگرم آبی دل می رساند که با نزدیک شدن به فصل جدید مسابقات ليگ برتر فوتبال و با توجه به شرایط کووید ١٩ بیش از این فعالیت تیم استقلال بدون نظارت جامع کادر پزشکی جایز نیست. لذا پس از بررسی‌های فراوان، ضمن تقدير و تشکر از کادر پزشکی قبلي تیم، تیم استقلال برای اولین بار با پزشکی حاذق و جوان فصل جديد را آغاز خواهد كرد.

طبق برنامه های اعلامی دکتر مهدی سیاهپوش، متخصص ارتوپدی و دارای بورد تخصصي، یک گروه فوق تخصصی دانشگاهی (فوق شانه، فوق دست، فوق پا و فوق زانو)، یک مرکز تخصصی ارتوپدی دولتی و سه مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی (دارای خدمات فیزیوتراپی تخصصی ورزشی، آب درمانی، تغذیه، روان شناسی ورزشی) آماده ارائه خدمات به تیم استقلال بزرگ و همینطور هواداران آن‌ها خواهند بود.

از این پس برنامه‌های آموزش پزشکی و نحوه ارائه خدمات به هواداران از طریق منابع رسمی و کانال باشگاه اعلام خواهد شد.

بعد از اتفاقاتی که پیرامون چند بازیکن استقلال و کادر پزشکی این تیم در فرودگاه دوحه رخ داد دکتر نوروزی و همکارانش به دلیل عدم عذرخواهی چند بازیکن از آنها عطای کار در استقلال را به لقایش بخشیدند.

?در این بین بعد از غیبت دکتر ستوده در تمرینات پیش فصل تیم استقلال روز گذشته همکاران وی نیز بعد از بازی دوستانه این تیم با چوکای تالش از کادر فنی و بازیکنان خداحافظی کردند تا جدایی کادر پزشکی استقلال از این تیم بعد از سالها جدی شود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید