کد خبر:5766
پ

پیش بازی استقلال و تراکتور | رو کم کنی به سبک فرهاد مجیدی!

بتاکاپ – دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضای مشهد امروز عصر راس ساعت 18:15 دقیقه برگزار خواهد شد و هر دو تیم با انگیزه ای متفاوت پا به این میدان بزرگ خواهند گذاشت.   پیش بازی استقلال و تراکتور | رو کم کنی به سبک فرهاد مجیدی! […]

بتاکاپ – دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضای مشهد امروز عصر راس ساعت 18:15 دقیقه برگزار خواهد شد و هر دو تیم با انگیزه ای متفاوت پا به این میدان بزرگ خواهند گذاشت.

 

پیش بازی استقلال و تراکتور | رو کم کنی به سبک فرهاد مجیدی!

 

 

استقلالی ها که با یک پیروزی ارزشمند و دراماتیک مقابل رقیب سنتی پا به این مسابقه حساس می گذارند، تنها 24 ساعت پس از پیروزی در دربی گرفتار حواشی خودساخته ای شده اند که هنوز هم ادامه دارد و پس از استعفای فرهاد مجیدی با کش و قوس های فراوان او در این بازی نیز روی نیمکت استقلال خواهد نشست تا به نوعی با پیروزی در این دیدار بتواند پاسخ خوبی به اقدامات تحریک کننده و مخرب مدیرعامل تیم داده باشد.

مجیدی که پس از رفتن استراماچونی همواره زیر سایه مرد ایتالیایی قرار داشت و نتایج استقلال به استرا نسبت داده می شد، در چند بازی حساس انتهای فصل توانست مدعیان بزرگ فوتبال ایران را با شیوه خودش و نه سیستم های سه دفاعه استراماچونی، شکست دهد تا پاسخ محکمی به منتقدینش داده باشد.

استقلال در این بازی سیاوش یزدانی را در اختیار ندارد اما خبر خوش برای کادر فنی و هواداران استقلال این است که علی کریمی که با مصدومیت جزئی پس از دربی در تمرینات حضور پیدا کرده بود قادر به همراهی تیمش در این دیدار حساس خواهد بود.

آبی پوشان قصد دارند با انگیزه مضاعف در این دیدار هم به قهرمانی جام حذفی برسند تا سرمربی محبوب خود را سرافراز کنند و هم اینکه به استقبال دربی سوپرجام با پرسپولیس بروند و با پیروزی در آن دیدار، فصل موفقی را علی رغم همه فراز و نشیب هایش به اتمام برسانند.

 

در طرف مقابل وضعیت در اردوگاه تراکتور چندان مساعد به نظر نمی رسد و پس از قهر رشید مظاهری، او قطعاً مقابل استقلال به میدان نخواهد رفت و با کارت قرمزی که رضا اسدی مهری تاثیرگذار ساختار دفاعی تراکتور در بازی قبل دریافت کرد، در فینال غایب خواهد بود. تراکتور در این فصل بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شده است و باید دید آیا امشب روی دور فراز خود قرار دارند یا مثل بازی رفت دو تیم در تبریز با یک نمایش ضعیف متحمل یک شکست سنگین مقابل استقلال خواهند شد؟

 

از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به اظهارات مالک تراکتور اشاره کرد که نسبت به انتخاب داور بازی و همچنین از قبل تعیین شدن استقلال به عنوان قهرمان اشاره کرده که به نوعی جنگ روانی پیش از بازی محسوب می شود.

 

پی نوشت: در صورت شکست استقلال در این دیدار، کار برای سعادتمند برای برکناری فرهاد مجیدی بسیار راحت خواهد شد و مجیدی با علم به این موضوع برای همین تک بازی قبول کرد تا روی نیمکت بنشیند تا با پیروزی و قهرمانی در جام حذفی، نقشه آقایان پشت پرده را نقش بر آب کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید