کد خبر:18581
پ

نگاهی بر 3 بازیکن خطرناک گروه پرسپولیس در آسیا

بتاکاپ – با هم گروهی پرسپولیس با تیم های الریان قطر، گوای هند و احتمالاً الوحده امارات نگاهی داشته ایم به 3 بازیکن خطرناک این تیم ها که ممکن است در بازی مقابل پرسپولیس خطرناک ظاهر شوند. با بتاکاپ همراه باشید.   فیلم حرکات تکنیکی یاسین براهیمی   نگاهی بر 3 بازیکن خطرناک گروه E […]

بتاکاپ – با هم گروهی پرسپولیس با تیم های الریان قطر، گوای هند و احتمالاً الوحده امارات نگاهی داشته ایم به 3 بازیکن خطرناک این تیم ها که ممکن است در بازی مقابل پرسپولیس خطرناک ظاهر شوند. با بتاکاپ همراه باشید.

 

فیلم حرکات تکنیکی یاسین براهیمی

 

نگاهی بر 3 بازیکن خطرناک گروه E لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

لیست بازیکنان تیم گوا هند

 

آشنایی با الوحده امارات

 

برنامه بازی های پرسپولیس در آسیا 2021

 

یاسین براهیمی – تکنیک مهارنشدنی با چاشنی سرعت

یاسین براهیمی را بسیاری از هواداران فوتبال در ایران مخصوصاً هواداران استقلال به خوبی می شناسند؛ مهاجم سابق پورتو که با این تیم به عنوان آقای گلی رقابتهای لیگ پرتغال رسید پس از پیوستنش به الریان به کابوس مدافعین حریف تبدیل شد. هنرنمایی یاسین براهیمی مقابل مدافعین مستاصل استقلال هنوز تیتر بسیاری از برنامه های ورزشی در قطر است.  تکنیک و سرعت فوق العاده این وینگر الجزایری بدون شک بلای جان هر مدافعی است چرا که او در لحظه قادر است با تغییر مسیر دادن و حرکت بدن، مدافع رو به روی خود را فریب دهد و او را دریبل کند. سبک بازی او شباهت زیادی به رونالدوی برزیلی دارد و دو مدافع میانی پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی و کنعانی زادگان می بایست به دقت حرکات او را زیر نظر داشته باشند. البته براهیمی معمولاً حرکات خود را از جناحین آغاز می کند و در پست وینگر چپ و راست در الریان بازی کرده است و پس از دریبل مدافع بغل تیمهای رقیب، به صورت خطرناکی وارد محوطه جریمه حریفان می شود و یا گل می زند یا پاس گل می دهد. او در 28 بازی که برای الریان انجام داده، 17 گل به ثمر رسانده که یک آمار فوق العاده برای او محسوب می شود.

 

زوج عمر خربین و امپوکو – چارچوب شناس قهار خاورمیانه

امپوکو

عمرخربین یکی از نام های آشنا برای هواداران پرسپولیس است که به سبب بازی به یادماندنی پرسپولیس و الهلال در فصل 2017، در خاطرات هواداران فوتبال مانده است. او که یک چارچوب شناس قهار در محوطه جریمه محسوب می شود با فیزک مناسبش هم روی زمین و هم روی هوا از تبحر بالایی برخوردار است و دقت شوت و دقت پاس او زبانزد کارشناسان فوتبال منطقه است. عمر خربین که پس از یک مصدومیت 6 ماهه مجبور به ترک الهلال شد به الوحده امارات پیوست و احتمالاً همراه با این تیم، از مرحله پلی آف صعود خواهد کرد و در گروه پرسپولیس به یک خطر بالاقوه برای همه مدافعین تیمهای این گروه تبدیل خواهد شد. او به تازگی به تیم الوحده پیوسته است و احتمالاً تا 3 ماه آینده که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی آغاز خواهد شد،، بار دیگر به فرم ایده آل قبلش باز خواهد گشت. زوج او در الوحده احتمالاً پل خوزه امپوکو است که با 7 گل زده، بهترین گلزن این تیم در رقابتهای فصل جاری محسوب می شود. تیم الوحده یک سانترفوروارد دیگر به نام ماتاز را نیز در اختیار دارد و باید دید در نهایت کدام 4 بازیکن خارجی را راهی مسابقات آسیایی خواهد کرد.

 

ایگور آنگولو – خطر یک کهنه کار گلزن

ایگور آنگولو

ایگور انگولوی 37 ساله یک گلزن بالفطره است که سابقه بازی در تیم اتلتیکو بیلبائو را نیز در کارنامه دارد. او در 10 بازی که برای تیم گوای هند انجام داده 9 گل به ثمر رسانده است و در کنار دیگر بازیکنان اسپانیایی گوا، قدرت هجومی تیم هندی را افزایش داده اند.  آنگولو که یک بازیکن تکنیکی و سرعتی است در زدن ضربات آخر در محوطه جریمه تبحر خاصی دارد و جاگیری های او در نقاط کور دفاع حریف از خصوصیات بارز این مهاجم کهنه کار اسپانیایی است.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید