کد خبر:29912
پ

مصاحبه جنجالی لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا

لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا صحبتهای جنجالی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   مصاحبه جنجالی لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا “در بارسلونا خوشحال نبودم و می‌خواستم برم ولی اجازه این کار به من داده نشد. در بارسلونا می‌مونم تا وارد جنگ حقوقی با باشگاه نشم. مدیریت باشگاه با […]

لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا صحبتهای جنجالی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

مصاحبه جنجالی لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا

مصاحبه جنجالی لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا

“در بارسلونا خوشحال نبودم و می‌خواستم برم ولی اجازه این کار به من داده نشد. در بارسلونا می‌مونم تا وارد جنگ حقوقی با باشگاه نشم. مدیریت باشگاه با بارتمئو یک فاجعه هست.”

“بعد از شکست سنگین در لیسبون(46285) کار ما بسیار سخت شد. می‌دونستیم که بایرن حریف سرسختیه ولی این باخت یک تصویر بد از باشگاه ایجاد کرد‌. من می‌خواستم زمان بگذره و بعد اعلام جدایی کنم.”

“در طول سال به رئیس باشگاه بارسلونا گفتم که می‌خوام برم و الان وقت مناسبی برای آن بود ولی بارتمئو تمام تلاشم رو مسدود کرد.”

“معتقد بودم که باشگاه باید جای من بازیکنان جوان بیاره و دوره من به پایان رسیده.”

“خیلی متاسفم که گفتم می‌خوام دوران فوتبالم رو اینجا پایان بدم. سال سختی بود. در تمرینات، رختکن و زمین خیلی اذیت شدم. همه چیز برام سخت بود و راحت نبودم و وقت اون رسیده بود که دنبال یک چالش جدید باشم. این تصمیم نتیجه باخت سنگین مقابل بایرن مونیخ نبود. تصمیمی بود که خیلی وقت پیش بهش فکر کرده بودم.”

“بارتمئو به من گفت که در پایان فصل می‌تونم تصمیم بگیرم. چه بخوام برم و چه بخوام بمونم ولی اون به قولش عمل نکرد.”

“بارسلونا به من همه چیز داد و من هم به بارسلونا همه چیز دادم. بارسلونا هیچوقت از ذهن من دور نمیشه.”

“از حرف هایی که مردم می‌زنن خیلی رنج بردم. چیز هایی گفتند که استحقاقشو نداشتم. چیزی که منو اذیت می‌کنه اینه که عشق من به این باشگاه رو زیر سوال می‌برند.”

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • معصومه صادقزاده 7 آگوست 2021 / 7:23 ق.ظ

    46285

  • زیزو 6 آگوست 2021 / 5:35 ب.ظ

    ۴۶۳۸۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید