کد خبر:38650
پ

مصاحبه تند امیرآبادی علیه خسرو حیدری: با چه رزومه ای دستیار ساپینتو در استقلال شد؟

کاپیتان اسبق تیم استقلال با انتقاد از انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو حرف های تندی علیه او و باشگاه استقلال به زبان آورد. مصاحبه تند امیرآبادی علیه خسرو حیدری: با چه رزومه ای دستیار ساپینتو در استقلال شد؟ با وجود اینکه حیدری را دوست دارم اما معتقدم برای او خیلی زود بود که […]

کاپیتان اسبق تیم استقلال با انتقاد از انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو حرف های تندی علیه او و باشگاه استقلال به زبان آورد.

مصاحبه تند امیرآبادی علیه خسرو حیدری: با چه رزومه ای دستیار ساپینتو در استقلال شد؟

با وجود اینکه حیدری را دوست دارم اما معتقدم برای او خیلی زود بود که مربی استقلال شود. سوال من این است که حیدری چه رزومه ای در کار فنی دارد که حالا مربی استقلال شده است؟ جلوتر از خسرو حیدری نفراتی مثل مهدی پاشازاده، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق و … حضور داشتند که باید در استقلال کار می کردند. این نفرات هم تجربه خوبی دارند و هم اینکه وقتی مربی پرتغالی می فهمید آنها سالها در ایران مربیگری کرده اند مجبور می شد آنها را بازی بدهد.

🔹وی افزود: شما مطمئن باشید چون مربی پرتغالی شناختی از حیدری ندارد و می داند او به تازگی وارد چرخه مربیگری شده زیاد به او در کار فنی بازی نخواهد داد. مربی که از فوتبال اروپا می آید تعارف ندارد و فقط روی خواسته باشگاه بوده که قبول کرده حیدری مربی استقلال شود. همین حالا مورایس مربی سپاهان شده ولی می بینید که بدون تعارف به باشگاه اعلام کرده مربی ایرانی نمی خواهد چون شناختی از آنها ندارد.

🔹کاپیتان اسبق استقلال تاکید کرد: نمی دانم چرا شرایط استقلال اینگونه است که این تیم را برای نفراتی که فوتبال را کنار گذاشتند به عنوان تست و آزمایش مربیان قرار می دهند! مربی باید اول در تیم های پایین تر کار کند، زحمت بکشد و بالا و پایین را ببیند، بعد به تیم های بزرگ منتقل شود نه اینکه تا یک بازیکن خداحافظی می کند او را مربی استقلال می کنند.

🔹آیا بکهام، رونالدو، روبرتو کارلوس، فیگو،مالدینی، تا فوتبال را کنار گذاشتند مربی تیم های سابق خود شدند؟ همین پاوی از سطح اول فوتبال اروپا به قطر آمد، سختی کشید، کار کرد و سپس مربی بارسلونا شد. کجای رفتارهای فوتبال ما درست است که این یکی درست باشد؟ ساپینتو هم وقتی دیده مدیریت باشگاه اصرار دارد یک مربی ایرانی روی نیمکت باشد قبول کرده ولی شما شک نکنید حتی اگر از قول او مصاحبه منتشر کنند که حیدری خیلی به تیم کمک می کند و در کار فنی نقش دارد، اما این مربی از نظر فنی به مربی ایرانی کار نمی سپارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید