کد خبر:35535
پ

فرهاد مجیدی می تازد و می سوزاند | او به آنها نمی بازد!

استقلال امروز حساسترین بازی خود در یک ماه گذشته را با یک نمایش زیبا با برد 1 بر 0 به پایان رساند تا فاصله خود با تیم دوم را به 5 امتیاز رسانده باشد. نکته جالب در خصوص این پیروزی اینکه اولاً این دومین بازی پیاپی استقلال است که تعداد موقعیت های گل بالای 80 […]

استقلال امروز حساسترین بازی خود در یک ماه گذشته را با یک نمایش زیبا با برد 1 بر 0 به پایان رساند تا فاصله خود با تیم دوم را به 5 امتیاز رسانده باشد. نکته جالب در خصوص این پیروزی اینکه اولاً این دومین بازی پیاپی استقلال است که تعداد موقعیت های گل بالای 80 درصدی این تیم بالای 5 است و در کنار بازی زیبا، نتیجه نیز حاصل می شود، ثانیاً در این بازی حیثیتی که بین فرهاد مجیدی و بدخواهان منقل نشین استقلال(!) به راه افتاده بود، او حتی با وجود محرومیت انضباطی وریا غفوری و سرباز شدن مرادمند و سیاوش یزدانی نیز توانست ریتم موفقیت خود را حفظ کند و با اقتدار در صدر جدول رده بندی لیگ برتر بایستد تا شعار معروف خود یعنی من به اینها نمی بازم را یک بازی دیگر محقق کرده باشد.

 

فرهاد مجیدی می تازد و می سوزاند | او به آنها نمی بازد!

فرهاد مجیدی می تازد و می سوزاند | او به آنها نمی بازد!

تیم استقلال که با حضور امانوف در فاز هجومی زهردارتر از همیشه در بازیهای اخیرش ظاهر شده نشان داده مستحق قهرمانی در این فصل هست چرا که با وجود سنگ اندازی های بسیاری که در مسیر موفقیت و قهرمانی این تیم شده و می شود و خواهد شد(!) همچنان با تمرکز بالا 3 امتیازهای لازم برای رسیدن به قهرمانی را درو می کند و بدخواهانش را در آتش حسرت و حسادت می سوزاند.

قهرمانی در فصل جاری از آن جهت برای هواداران تیم استقلال مهم و حیاتی است که اولاً پس از سالها به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهند رسید، ثانیاً آنها قادرند ادعای خود مبنی بر دست داشتن وزارت سابق در قهرمانی های تیم رقیب را به اثبات برسانند. موضوعی که برای مسئولین و هواداران تیم رقیب بسیار گران تمام خواهد شد و به همین دلیل با تمام توان و پتانسیل رسانه ای خود درصدد سنگ اندازی وحاشیه سازی در مسیر موفقیت استقلال هستند.

اگرچه هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و تیم های مدعی بازیهای رو در روی خود را انجام نداده اند اما با توجه به وضعیت بازیهای خانگی و بیرون از خانه 4 تیم اول جدول، وضعیت استقلال برای قهرمان شدن ایده آل به نظر می رسد.

با توجه به مجموع امتیازات تیمهای قهرمان در 21 دوره اخیر لیگ برتر، اگر استقلال با مجیدی بتواند به عدد 68 برسد، به احتمال بسیار زیاد قهرمان لیگ برتر خواهد بود و این بدان معناست که از 11 بازی باقیمانده، به 7 پیروزی دست پیدا کنند که به نظر نمی رسد کار چندان سختی برای آبی ها باشد.

این تیم در حال حاضر همه رکوردهای ممکن در جدو را به نام خود ثبت کرده و دارای بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ و همچنین تنها تیم بدون باخت رقابتهاست و یک بازیکن از این تیم نیز در جدول گلزنان لیگ برتر در رده های بالا قرار دارد و به نظر می رسد از هر نظر شایستگی قهرمانی در این دوره از رقابتها را دارد.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 24 فوریه 2022 / 8:21 ق.ظ

    چرا فجر شیراز تا الان از استقلال شکایت نکرده ؟؟؟؟ !!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید