کد خبر:11224
پ

عصبانیت شدید بشار رسن پس از پیوستن علی کریمی به اس سی قطر

در حالی که پیشتر گفته می شد تیم اس سی قطر یا همان القطر به دنبال جذب بشار رسن است، روز گذشته رسانه های قطری خبر از پیوستن علی کریمی هافبک استقلال به این تیم دادند تا پرونده حضور بشار رسن به القطر بسته شود.   عصبانیت شدید بشار رسن پس از پیوستن علی کریمی […]

در حالی که پیشتر گفته می شد تیم اس سی قطر یا همان القطر به دنبال جذب بشار رسن است، روز گذشته رسانه های قطری خبر از پیوستن علی کریمی هافبک استقلال به این تیم دادند تا پرونده حضور بشار رسن به القطر بسته شود.

 

عصبانیت شدید بشار رسن پس از پیوستن علی کریمی به اس سی قطر

عصبانیت شدید بشار رسن پس از پیوستن علی کریمی به اس سی قطر

بشار رسن که امید زیادی داشت تا بتواند مدیران پرسپولیس را برای رفتن متقاعد کند در نهایت نتوانست اینکار را انجام دهد و تنها با این وعده مواجه شد که او باید تا نیم فصل با پرسپولیس بماند و پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند که البته در آن مقطع او بازیکن آزاد محسوب می شود و نیازی به تعیین تکلیف شدن از سمت باشگاه پرسپولیس ندارد.

 

انتقال علی کریمی به القطر باعث شد تا پرونده حضور بشار رسن در این تیم بسته شود و او که با پیشنهاد 2 میلیون دلاری از سمت این باشگاه قطری مواجه شده بود بابت از دست رفتن این موقعیت مالی استثنایی افسوس زیادی خواهد خورد چرا که مشخص نیست در نیم فصل آیا چنین پیشنهادی روی میز باشد یا خیر؟

مشابه این اتفاق برای علیرضا بیرانوند رخ داد و در اوج شهرت پس از جام جهانی 2018 او با پیشنهادات مختلفی حتی از دیناموکیف اوکراین مواجه شده بود اما باشگاه پرسپولیسبه سبب محرومیت نقل و انتقالاتی مجوز خروج او را صادر نکرد و در نهایت نیز او مجبور شد به تیم نه چندان شناخته شده بلژیکی به نام آنوروپ بپیوندد که تا این لحظه در تیم جدیدش نیز سکونشین شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بنده 29 اکتبر 2020 / 2:15 ب.ظ

    به نام خدا. سلام. یعنی به نازم به متن های خبری این سایت که از هیچی کوه می سازد. طبق معمول انگار ی خبر را درست بنویسید گناهکار محسوب می شوید . ابتدا عکس اعتراض بشار داخل زمین که در اوج فشار است را می گذارید بعد متن مدنظر خود را به آن اضافه می کنید. خدایی وجدان هم دارید. بشار بازیکن قانونی تیم پرسپولیس است. هر نوع توافقی انجام شده مورد قبول هر دو طرف بوده است. حالا این موضوع کجایش به این سایت مرتبت می شود در تعجب هستم. نکنید نکنید نکنید. این طرز خبر دادن نیست.

    • admin 29 اکتبر 2020 / 2:18 ب.ظ

      دوست عزیز .عصبانیت بشار از روز گذشته رسانه ای شده بود که با عصبانیت باشگاه رو ترک کرد و حتی اجازه نداد راننده ش همراهیش کنه و کلید ماشین رو گرفت خودش تنهایی رفت با چهره ای برافروخته . حالا شما دوست داری حقیقت رو طور دیگه ای ببینید یه بحث دیگه س . حقیقت احتمالا از نظر شما اونچیزی هست که توی کانالای هواداری به دروغ مطرح میشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید