کد خبر:43568
پ

صعود تیم شمس آذر قزوین به لیگ برتر قطعی شد

با انجام بازی امروز شمس آذر قزوین و مس شهربابک در مسابقات لیگ دسته یک کشور که با نتیجه 3 بر 0 به سود تیم قزوینی به پایان رسید، صعود شمس آذر به لیگ برتر قطعی شد. سرمربی شمس اذر قزوین سعید دقیقی بازیکن قزوینی سابق تیم های پیکان و صبا باتری است که توانست […]

با انجام بازی امروز شمس آذر قزوین و مس شهربابک در مسابقات لیگ دسته یک کشور که با نتیجه 3 بر 0 به سود تیم قزوینی به پایان رسید، صعود شمس آذر به لیگ برتر قطعی شد.

سرمربی شمس اذر قزوین سعید دقیقی بازیکن قزوینی سابق تیم های پیکان و صبا باتری است که توانست یک صعود مقتدرانه و پیش از موعد را برای این تیم یکدست و منسجم رقم بزند. استان قزوین پس از سالها دوباره صاحب سهمیه لیگ برتری خواهد شد و باید دید تیم شمس آذر در مسابقات فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه نو و تازه تاسیس خود چه نتایجی را مقابل تیم های لیگ برتری کسب خواهد کرد.

با توجه به جدول لیگ برتر به نظر می رسد دو تیم خوزستانی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان، کاندید سقوط به دسته پائینتر در فصل جاری هستند.

تیم شمس آذر با 50 گل زده و کسب 52 امتیاز در 24 مسابقه ای که تا اینجای فصل برگزار شده، مقتدرانه ترین صعود تاریخ تیم های لیگ یکی به لیگ برتر را رقم زده به طوری که در فاصله 8 هفته مانده به پایان بازی ها، قزوینی ها جشن صعود گرفتند. فاصله تیم اول با دوم 14 امتیاز است که به نظر نمی رسد این فاصله در پایان 8 هفته باقیمانده چندان تغییری داشته باشد.

نکته جالب در خصوص مسابقات این فصل لیگ آزادگان اینکه به واسطه نزدیکی امتیازات تیم دوم تا هشتم جدول، هنوز 7 تیم شانس صعود به لیگ برتر به عنوان سهمیه دوم را دارند که هشت هفته پایانی مسابقات را حساس تر از قبل می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید