کد خبر:43227
پ

شکست پرسپولیس مقابل سپاهان حکم اخراج یحیی را امضا می کند؟

از هفته بیستم لیگ برتر امروز چند دیدار حساس برگزار شد که در مهمترین بازی ها استقلال در مقابل پیکان به پیروزی ارزشمند 2 بر 0 رسید و همین مسئله باعث افزایش فشار روانی بر روی تیم یحیی گل محمدی شد که در نهایت مقابل ساکت الهامی و تیم گردن کلفت هوادار تن به شکست […]

از هفته بیستم لیگ برتر امروز چند دیدار حساس برگزار شد که در مهمترین بازی ها استقلال در مقابل پیکان به پیروزی ارزشمند 2 بر 0 رسید و همین مسئله باعث افزایش فشار روانی بر روی تیم یحیی گل محمدی شد که در نهایت مقابل ساکت الهامی و تیم گردن کلفت هوادار تن به شکست 1 بر 0 داد.

فارغ از نتیجه به دست آمده در بازی پرسپولیس مقابل هوادار، امروز هواداران پرسپولیس متوجه شده اند که روند نزولی تیشمان برخلاف فرافکنی سرمربی تیمشان به عوامل بیرونی باز نمی گردد و مشکلات فنی است که پرسپولیس کهکشانی را زمینگیر کرده است.

پرسپولیس که توانسته بود فاصله امتیازی 8 امتیازی با استقلال ایجاد کند، در 4 هفته اخیر این فاصله را از دست داد و در آستانه اختلاف امتیاز 3 با صدرنشین یعنی سپاهان قرار دارد که فردا بازی ساده ای مقابل ذوب آهن پیش رو دارد.

تیم گل محمدی از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی اخیر تنها 4 امتیاز کسب کرده که یک عملکرد ناامیدکننده برای یحیی گل محمدی محسوب می شود. این آمار از آن جهت برای هواداران پرسپولیس ترسناک است که این تیم هنوز بازی های سخت خود مقابل 4 تیم مدعی قهرمانی را انجام نداده است و تنها راه کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد، قهرمانی پرسپولیس در لیگ است. در سایر سناریوها بازی پلی آف در انتظار آنها خواهد بود.

گل محمدی که معمولاً بعد از هر شکست دچار توهم دستان پشت پرده برای زمین زدن او و پرسپولیس می شد، امروز با شعارهای تند هواداران پرسپولیس خطاب به خودش بازیکنان مواجه شد تا متوجه شود این بهانه های دیگر برای سرگرم کردن افکار عمومی و انحراف اذهان عمومی هواداران پرسپولیس جواب نمی دهد.

او در حالی بهترین تیم چند سال اخیر پرسپولیس در فاز هجومی را در اختیار دارد که از حیث امتیازگیری عملکرد ضعیف تری نسبت به فصل گذشته تا پایان هفته بیستم برجای گذاشته است. پرسپولیس در فصل گذشته تا پایان هفته بیستم، 45 امتیاز داشت و این در حالیست که در فصل جاری تا پایان هفته بیستم 39 امتیاز کسب کرده است.

هر چه که هست شواهد و قرائن نشان می دهد یحیی در پرسپولیس به بن بست تاکتیکی رسیده است و حواشی و جنجال های بی مورد اخیر او هم تمرکز کادر فنی و هم تمرکز بازیکنان را بر هم زده است. تیم گل محمدی آنقدر پر ستاره هست که جای هیچ بحث و بهانه تراشی برای عدم نتیجه گیری باقی نگذاشته است. در تیم فعلی 3 هافبک برتر سه فصل اخیر لیگ برتر یعنی امید عالیشاه، مهدی ترابی و سروش رفیعی حضور دارند و بازیکنان خارجی با کیفیتی همچون شیخ دیاباته، پریرا و گولسیانی نیز در عضویت تیم فعلی قرار دارند. به این جمع باید اسامی تاثیرگذاری همچون دانیال اسماعیلی فر، علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر و پورعلیگنجی را هم اضافه کرد که یک پرسپولیس کهکشانی را تشکیل داده اند.

شاید یک شکست دیگر در ادامه بازی ها مقابل تیم های بزرگ و مدعی، به طور کامل نسخه یحیی گل محمدی را بپیچد. آیا این شکست مقابل سپاهان در جام حذفی رخ می دهد و با از دست رفتن یک جام، حکم اخراج گل محمدی که از شرایط ناراضی است اما تمایلی به استعفا ندارد، امضا می شود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید