کد خبر:34071
پ

شوک به پرسپولیس | کسر 3 امتیاز از سرخ پوشان به دلیل بدهی به شهرخودرو

باشگاه پرسپولیس در صورت عدم واریز مبلغ بدهی خود به تیم شهرخودرو (پدیده) بابت انتقال یحیی گل محمدی از تیم مشهدی به پرسپولیس، احتمالاً با کشر امتیاز مواجه خواهد شد.   در همین رابطه حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو توضیحاتی ارائه کرد.   انتظار می‌رود کمیته استیناف از پرسپولیس کسر امتیاز کند. رای ما جای […]

باشگاه پرسپولیس در صورت عدم واریز مبلغ بدهی خود به تیم شهرخودرو (پدیده) بابت انتقال یحیی گل محمدی از تیم مشهدی به پرسپولیس، احتمالاً با کشر امتیاز مواجه خواهد شد.

 

در همین رابطه حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو توضیحاتی ارائه کرد.

 

انتظار می‌رود کمیته استیناف از پرسپولیس کسر امتیاز کند.

رای ما جای تعجب دارد که چرا پنجره پرسپولیس باز شد و ما همچنان پس از گذشت حدود ۳ سال نه فقط طلبکار هستیم بلکه ریالی دریافت نکردیم.

انتظار می‌رود کمیته استیناف پس از به پایان رسیدن موعد ۵ روزه (۳ دی ماه) طبق رای عمل کرده و ضمن کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس مجدداٌ آن باشگاه را جریمه کند.

 

او در انتها به موضوع استقلال و طلب این تیم بابت انتقال قاسمی نژاد هم اشاره کرد که دو چک آبی ها هم برگشت خورده است. هر چه که هست، پرسپولیس تنها تا چند ساعت آینده فرصت تامین حدود 8 میلیارد تومان برای پرداخت به باشگاه شهرخودرو را دارد چرا که فردا روز جمعه و تعطیل رسمی است و در صورتی که مدیریت این تیم نتواند این پول را پرداخت کند، کمیته استیناف چاره ای جز کسر امتیاز به موجب قانون از این تیم ندارد.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 23 دسامبر 2021 / 6:57 ب.ظ

    مطمین باشید چنین اتفاقی نمیفته و بازهم با تهدید تیم پدیده داستان را عقب میندازند. مثل سایر بدهی ها و حکم ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید