کد خبر:6969
پ

شرایط صعود استقلال از گروه A لیگ قهرمانان آسیا سخت شد

با بازی شب گذشته الشرطه و الاهلی و نتیجه عجیبی که در آن رقم خورد به نظر می رسد کار صعود استقلال از گروه 3 تیمی A بسیار سخت شده است چرا که در صورت کسب هر نتیجه ای جز پیروزی در این بازی، آبی ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد.   جدول […]

با بازی شب گذشته الشرطه و الاهلی و نتیجه عجیبی که در آن رقم خورد به نظر می رسد کار صعود استقلال از گروه 3 تیمی A بسیار سخت شده است چرا که در صورت کسب هر نتیجه ای جز پیروزی در این بازی، آبی ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد.

 

جدول گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2020

 

شرایط صعود استقلال از گروه A لیگ قهرمانان آسیا سخت شد

?استقلال درصورتی که در هر دو بازی پیروز شود به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد. با برد برابر الشرطه و تساوی با الاهلی هم به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد.

?استقلال درصورتی که مقابل الشرطه شکست بخورد قطعا حذف خواهد شد. تساوی در هر دو دیدار هم حکم حذف آبی‌پوشان را امضا خواهد کرد.

?تساوی و شکست در دور رفت مقابل الشرطه و الاهلی کار استقلال را برای صعود کمی مشکل کرده است.

 

هواداران استقلال به تصور حذف الوحده از جدول گروه استقلال، کار صعود این تیم را بسیار ساده تصور می کردند اما با توجه به اینکه الشرطه عراق تیم مرموزی نشان داده و در بازی رفت نیز استقلال را اذیت کرده بود، به نظر می رسد بازی مرگ و زندگی استقلال در دیدار این تیم با الشرطه رقم بخورد؛ جایی که آنها تنها به یک تساوی هم راضی هستند اما استقلالی ها فقط برد می خواهند.

 

ساعت بازی استقلال و الشرطه

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید