کد خبر:9427
پ

سوتی عجیب افشین پیروانی در خصوص بدهی برانکو

افشین پیروانی در خروج از جلسه اضطراری باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت طلب برانکو صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که به نظر می رسد ناشی از اشتباه محاسباتی او بوده باشد.   سوتی عجیب افشین پیروانی در خصوص بدهی برانکو   او در جواب خبرنگاران در مورد پرداخت طلب برانکو گفت :   امیدوارم مدیران […]

افشین پیروانی در خروج از جلسه اضطراری باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت طلب برانکو صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که به نظر می رسد ناشی از اشتباه محاسباتی او بوده باشد.

 

سوتی عجیب افشین پیروانی در خصوص بدهی برانکو

 

او در جواب خبرنگاران در مورد پرداخت طلب برانکو گفت :

 

امیدوارم مدیران قبلی به خودشان بیایند چرا که آنها باید این بدهی را پرداخت می کردند؛ اگر آن زمان که دلار 3000 تومان بود، این بدهی را پرداخت کرده بودند، بدهی برانکو پرداخت شده بود، اکنون نیاز نبود تا با دلار 30 هزار تومانی طلب او را بپردازیم!

 

این اظهار نظر پیروانی از آن جهت عجیب به نظر می رسد که آخرین باری که قیمت دلار سطح 3000 تومان را لمس کرده مربوط به قبل از دوره ریاست جمهوری حسن روحانی است و در حد فاصل سال 90 تا 91 این ارقام را در قیمت دلار شاهد بودیم که نزدیک به 10 سال از آن زمان گذشته و این درحالیست که برانکو ایوانکویچ، از انتهای فصل هجدهم(بهار 98) از پرسپولیس جدا شده است و خود افشین پیروانی نیز در کادر مدیریتی محمدحسن انصاری فردی بود که با لجبازی با برانکو نتوانستند این بحران را مدیریت کنند. در بدترین حالت، رقم ریالی پرداخت به برانکو از سال گذشته تاکنون دو برابر شده است که مدیریت فعلی پرسپولیس نیز می توانست با قیمت دلار 20 هزار تومانی این طلب را بپردازد اما او ترجیح داد، منابعی که برای پرداخت طلب برانکو تخصیص داده شده را صرف نقل و انتقالات و تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا کند و اکنون به واسطه این تصمیم رسول پناه است که باشگاه مجبور است با دلار 32 هزار تومانی، با برانکو تسویه کند؛ اگر مدیران قبلی پرسپولیس مقصر بوده اند، مدیریت فعلی پرسپولیس نیز در سنگین تر شدن رقم ریالی بدهی کم تقصیر نبوده است.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • موسوی 11 اکتبر 2020 / 10:07 ب.ظ

    خدا لعنت کنه کسانی را که پول مفت مردم مستضعف ما رو به این چرترانکو می دهند. خدا ازتون نگذره

  • روح الله ساسان نژاد 11 اکتبر 2020 / 9:55 ب.ظ

    مرگ برخیانت کاردزدبی همه چیزهرکس به این وطن خیانت می کندنابودبشه آبرویش برودامین

  • تاج 11 اکتبر 2020 / 7:08 ب.ظ

    یعنی همش برای نقل و انتقالات و تیم خرج شده!!!!!؟ پس دزد فرشها چی گیرش اومده!!؟؟ مگه میشه مگه داریم!!؟؟ تا پای دزدها در مدیریت و مسئولیت کشور در تمام عرصه ها باز است ایران هیچگاه روی خوش و پیشرفت و اعتبار جهانی و اقتدار را نخواهد دید. پس قوه قضائیه و دیگر وزهرتخانه های ذی ربط چکاره اند!؟ تنها دکور!؟ پس کی میخوان ورود کنند و امثال این خائنین و دزدان چه در قرمز چه آبی چه حتا خارج از فوتبال را مجازات کنند!؟ بخدا مردم ایران گناه دارند. همیشه در انتخابات و راهپیماییها شرافت و وفاداری و خلوص خود را در بحرانی ترین و بدترین اوضاع اقتصادی نشان دادند پس کی نوبت تعهد و وظیفه اصلی مسئولین و وزارت ها میرسه…..!!!!!!؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید