کد خبر:9433
پ

ردپای حسین قدوسی در شورش مجازی علیه مدیریت پرسپولیس و وزارت ورزش

حسین قدوسی که دست راست محمدحسن انصاری فرد در مدیریت سابق پرسپولیس به حساب می آمد؛ در روزهای اخیر با افزایش فعالیتش در فضای مجازی و کنترل مرکز عملیات چند کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی منتسب به هواداری پرسپولیس، در حال خط دهی به افکار عمومی هواداران این تیم برای تحت فشار قرار دادن رسول […]

حسین قدوسی که دست راست محمدحسن انصاری فرد در مدیریت سابق پرسپولیس به حساب می آمد؛ در روزهای اخیر با افزایش فعالیتش در فضای مجازی و کنترل مرکز عملیات چند کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی منتسب به هواداری پرسپولیس، در حال خط دهی به افکار عمومی هواداران این تیم برای تحت فشار قرار دادن رسول پناه و همچنین شورش هواداران علیه وزارت ورزش است که نتیجه تحرکات وی، هشتگ استیضاح وزیر ورزش با اتحاد سرخابی بود که البته با واکنش منفی هواداران استقلال رو به رو شد.

 

ردپای حسین قدوسی در شورش مجازی علیه مدیریت پرسپولیس و وزارت ورزش

به واقع آیا حسین قدوسی مسئولیت این اظهارات خود را گردن می گیرد؟ آیا او با ایجاد این جو که در حال تزریق پول به استقلال است و پرسپولیس مظلوم وقاع شده به دنبال چیست؟  چرا زمانی که پرسپولیس 7 بازیکن جدید جذب کرد و استقلال به واسطه عدم پرداخت به شفر از نقل و  انتقالات محروم شد او صحبتی نکرد اما اکنون وظیفه همه نظام است تا به پرسپولیس کمک کنند تا با خطر کسر امتیاز مواجه نشود؟ چرا این کمک و نگاه ملی(!) شامل حال استقلال نشد تا این تیم از نقل و انتقالات محروم نشود و بتواند از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند؟ قدوسی از شوراندن هواداران پسپولیس بر علیه وزارت ورزش چه هدفی دارد؟

 

رسول پناه 0 باشد، مطمئناً انصاری فرد منفی 100 است!

اینکه عملکرد رسول پناه مثبت یا منفی بوده را هواداران منصف پرسپولیس باید ارزیابی کنند و با مدیریت فاجعه زمان انصاری فرد مقایسه کنند اما نکته مسلم این است که اگر هر کسی حق اظهارنظ در مورد عملکرد تیم مدیریت فعلی پررسپولیس را داشته باشد، قدوسی و انصاری فرد این حق را ندارند چرا که به قدری باشگاه پرسپولیس در زمان حضور آنها به قدری ویران شد و در بدهی فرو رفت که حتی وزیر ورزش نیز قادر به جمع کردن آن حجم از سوء مدیریت در زمان آن دوستان نبود و امروز آنها با استفاده از تریبون های مخفی که در اختیار دارند، در پوشش کانال هوادای پرسپولیس چنان به افکار عمومی هواداران پرسپولیس خط می دهند که گویی همه چیز در زمان مدیریت آنها گل و بلبل بوده است!

 

رسول پناه سیبل حملات مجازی یاران قدوسی

قدوسی و خبرنگاران نزدیک به او چنان مهدی رسول پناه را این روزها می کوبند که گویا فراموش کرده اند رسول پناه حتی با وجود شیرین کاری های دوستان در مدیریت قبل در به یادگار گذاشتن بدهی های کلان، توانست  عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته باشد و تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند و به طور واضح و آشکاری مشخص است که دوستان در مدیریت قبل پرسپولیس از موفقیت رسول پناه خوشحال نمی شوند و مدام در حال سنگ اندازی در مسیر فعالیت های او هستند.

 

تحریک هواداران و ایجاد تنش در فضای مجازی

به نظر می رسد قدوسی با آدرس غلط دادن به هواداران پرسپولیس در مورد مسائل مربوط به استقلال، سعی در تحریک آنها علیه وزارت ورزش دارد اما بسیاری از هواداران پرسپولیس دست آنها را خوانده و از تجمع بی جهت مقابل وزارت ورزش خودداری کردند چرا که آنها به خوبی می دانند که رسول پناه بر خلاف دوستان در دوره قبل، در حال کار کردن است و امروز عصر نیز رسماً اعلام شد، کل مبلغ طلب برانکو تا امشب تامین خواهد شد و مشکلی از باب کسر امتیاز یا سقوط به دسته پائینتر پرسپولیس را تهدید نمی کند تا تیر بدخواهان مهدی رسول پناه به سنگ خورده باشد.

 

پی نوشت: دوستان پیشتر مدعی شده بودند روزبه چشمی با 8 میلیارد و استراماچونی با 400 میلیارد تومان در راه تمدید قرارداد با استقلال هستند که امروز تشت رسوایی ادعاهای پوچ و واهی شان بر ملا شده که چطور با جوسازی دروغین قصد تحریک هواداران پرسپولیس علیه وزارت ورزش را داشتند و باعث تنش بیشتر بین هواداران پرسپولیس و استقلال شدند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • پرسپولیسم 12 اکتبر 2020 / 8:19 ق.ظ

    جناب‌خبرنگار‌طرفدار‌تیم‌مقابل‌اگر‌خبری‌برای‌انتشار‌نداری‌لطفا
    تیم‌را‌به‌حاشیه‌نبر‌‌پرسپولیس‌عشق‌است‌اگر‌واقعا‌پرسپولیسی
    هستی‌فکری‌به‌حال‌بدهی‌پروفسوربرانکو‌بکنید‌نه‌حاشیه‌درست
    کنی‌

  • موسوی 11 اکتبر 2020 / 10:17 ب.ظ

    دروغگوهای بی شرفی که مثل تیمشان چرکی هستن و اهل جعل سند و رشوه دادن و دزدی هستن حتی با پول باد اورده باشگاهشان، کت و شلوارهای 16میلیونی می خرند. تف به دروغ و خیانت و وقاحت این جماعت لنگی و شیطانی مذهب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید