کد خبر:7572
پ

دلایلی که ثابت میکند استراماچونی و مجیدی به درد استقلال نمی خوردند

مربگیری در فوتبال به کاری بسیار سخت تبدیل شده و انتخاب یک مربی برای تیم های بزرگ و پرطرفدار هم سخت تر از قبل شده است. در چند سال اخیر تیم فوتبال استقلال به واسطه انتخاب های اشتباه در مورد انتخاب سرمربی، صدمات زیادی خورده است. البته هیجان و جو احساسی هواداران این تیم در […]

مربگیری در فوتبال به کاری بسیار سخت تبدیل شده و انتخاب یک مربی برای تیم های بزرگ و پرطرفدار هم سخت تر از قبل شده است. در چند سال اخیر تیم فوتبال استقلال به واسطه انتخاب های اشتباه در مورد انتخاب سرمربی، صدمات زیادی خورده است. البته هیجان و جو احساسی هواداران این تیم در استمرار و ادامه این روند بی تاثیر نبوده است. در ادامه به دلایلی میپردازیم که چزا استراماچونی و فرهاد مجیدی در حد و اندازه های استقلال و هوادارانش نبودند.

 

دلایلی که ثابت میکند استراماچونی و مجیدی به درد استقلال نمی خوردند

دلایلی که ثابت میکند استراماچونی و مجیدی به درد استقلال نمی خوردند

 

با موفقیت مجید نامجومطلق در استقلال در رقابتهای آسیایی، بسیاری از هواداران استقلال از جو بازگشت استراماچونی خارج شده اند و خروج ناگهانی مجیدی از کادر فنی را به یاد نمی آورند.

اگر واقع بین باشیم، استراماچونی تنها به واسطه یک مشت دلار حتی حاضر نشد مسئولیت تیم تا نیم فصل را قبول کند و اگرچه به دنبال دریافت مطالبات به حقش بود اما در مقطعی حساس، به سادگی تیم را رها کرد و بحران بزرگی برایش ساخت. در تیم های پرطرفدار معمولا در چنین مواقعی مربی تا حدی مواضع خود را تعدیل میکند و در مکان و زمان مناسب خواستار دریافت مطالباتش میشود. کاری که گابریل کالدرون در پرسپولیس انجام داد و علی رغم داشتن شرایط مشابه با استرا اما تا پایان نیم فصل، تیم را رها نکرد و با صدرنشینی تیم را به یحیی تحویل داد.

 

در طرف مقابل فرهاد مجیدی نیز به نظر می رسد با رفتارهای احساسی و هیجانیش هنوز برای مربیگری تیم های بزرگ ساخته نشده است. او که در دوران بازی اش در مقطعی حساس استقلال را رها کرده بود در قامت سرمربی این تیم نیز قبل از فینال جام حذفی استعفا داد و شوک منفی بزرگی به این تیم وارد کرد که منجر به از دست رفتن یک جام برای استقلال شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید