کد خبر:33764
پ

درخواست هواداران استقلال برای به جریان انداختن پرونده جعل قرارداد طارمی

پس از پیروزی بزرگ هواداران استقلال در پرونده شکایت از گل گهر به خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز ایشان در بازی رو در رو و سه بر صفر شدن نتیجه بازی مذکور، حالا هواداران استقلال با اعتماد و اطمینان بیشتری به وکلای حقوقی باشگاه به اینده امیدوار هستند. آنها که از دوران سیاه سلطانی فر […]

پس از پیروزی بزرگ هواداران استقلال در پرونده شکایت از گل گهر به خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز ایشان در بازی رو در رو و سه بر صفر شدن نتیجه بازی مذکور، حالا هواداران استقلال با اعتماد و اطمینان بیشتری به وکلای حقوقی باشگاه به اینده امیدوار هستند. آنها که از دوران سیاه سلطانی فر عبور کرده اند به عدالت و بی طرفی وزارت ورزش سجادی ایمان آورده اند و اینبار از تیم حقوقی باشگاه استقلال درخواست کرده اند پرونده جعل قرارداد مهدی طارمی را که به موجب آن تیم پرسپولیس به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سورپجام رسید را با ر دیگر به جریان بیاندازند و مثل ماجرای کالچوپولی که سالها بعد پس از افشای حقیقت، قهرمانی های یوونتوس پس گرفته شد و این تیم به دسته پائینتر سقوط کرد، اکنون هواداران استقلال امیدوارند با باز شدن فضا برای رسیدگی به تخلفاتی که در وزارت ورزش سابق در برخی باشگاه ها صورت گرفته، حق از دست رفته خود را احیا کنند.

 

درخواست هواداران استقلال برای به جریان انداختن پرونده جعل قرارداد طارمی

رئیس کمیته انضباطی پیشین فدراسیون فوتبال یعنی عبداله شاه حسینی موضوع دستکاری در قرارداد طارمی را مصداق بارز جعل سند دانست و با اعترافات مهدی طارمی مبنی بر اعلام یک دروغ هماهنگ با مدیران وقت باشگاه پرسپولیس و همچنین افشاگری های پندار توفیقی معاونت وقت باشگاه استقلال و همچنین حسن زمانی عضو هیئت مدیره این باشگاه که به صراحت اعلام کردند وزارت ورزش مانع از پیگیری قضیه شد و دستور به توقف پیگیری در این خصوص داد، به نظر می رسد در صورت پیگیری این قضیه و باز شدن کشوهای بایگانی در این خصوص، حقایق زیادی افشا شوند.

 

بسیاری بر این باورند وزارت ورزش سابق مانع از ورود نهادهای نظارتی به برخی تخلفات در تیم های تحت امرش چه در حوزه فنی و چه در حوزه مالی شده است و امروز با باز شدن فضا، امکان ورود به تخلفات صورت گرفته در دوران حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش وجود دارد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 19 دسامبر 2021 / 4:18 ب.ظ

    پیروزی چیا زیاد نگران سقوط به دسته پایین تر بخاطر پرونده کالچوپولی ایران نباشند چون قطعا با رای دادگاه النصر پیزوری به دسته دو سقو کرده ، یک یا دو جام آن گرفته شده و سه میلیون دلارهم جریمه شده و البته 5 سال از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هم محروم خواهد شد . یعنی پیزوری چی به کا خواهد رفت .

  • رضا 17 دسامبر 2021 / 1:12 ب.ظ

    زنده باد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید