کد خبر:31528
پ

خودزنی به سبک حمید مطهری | محمدان بنگلادش هم صعود کرد اما پرسپولیس نه!

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی که ظاهراً این روزها راه و چاه محبوبیت نزد هواداران این تیم را یاد گرفته و هرزچندگاهی با مصاحبه های هوادارپسند، از آنها دلربایی می کند، در آخرین صحبتهای خود در خصوص حواشی پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا با طعنه نسبت به حضور دو تیم از گروه پرسپولیس در […]

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی که ظاهراً این روزها راه و چاه محبوبیت نزد هواداران این تیم را یاد گرفته و هرزچندگاهی با مصاحبه های هوادارپسند، از آنها دلربایی می کند، در آخرین صحبتهای خود در خصوص حواشی پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا با طعنه نسبت به حضور دو تیم از گروه پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تمسخر افرادی که گروه استقلال را گروه مرگ خطاب می کردند، صحبت کرد.

 

خودزنی به سبک حمید مطهری | محمدان بنگلادش هم صعود کرد اما پرسپولیس نه!

اما ظاهراً مطهری فراموش کرده که از گروه مرگ به واسطه نزدیکی قدرت تیم ها به هم تنها یک تیم صعود کرد و از گروه ساده پرسپولیس، دو تیمی که نسبت به دو تیم دیگر قدرتمند تر بودند، به سادگی صعود کردند. در ادامه نیز استقلال مقابل الهلال قرار گرفت که مسلماً قدرت بیشتری نسبت به تیم ایستیکلول تاجیکستان داشت که جان پرسپولیس را به لب رساند تا در دقیقه 90 به گل برتری برسد.

 

در انتها ذکر این نکته به حمید مطهری ضورری است که شاید صحبتهایش برای هواداران خردسال پرسپولیس جذاب به نظر برسد اما مطرح کردن این صحبتها، در واقع نوعی خودزنی برای باشگاه پرسپولیس محسوب می شود چرا که سالها قبل نیز تیمی همچون محمدان بنگلادش صعود کرد اما پرسپولیس نتوانست از گروهش صعود کند!

با استدلال حمید مطهری، محمدان بنگلادش قدرتمندتر از پرسپولیس بوده و در واقع این ادعا تائیدی دیگر بر قهرمانی استقلال در آسیا در آن مسابقات است.

شاید بهتر بود مطهری به جای تمسخر استقلال، با مستندات فنی به استقبال مصاف استقلال و الهلال و پرسپولیس با ایستیکلول تاجیکستان یم رفت تا مشخص شود کدام تیم با چه شرایطی، چه عملکردی مقابل این دو تیم داشته اند. تیمی که 50-60 درصد ترکیبش نسبت به مرحله گروهی تغییر کرده بود مقابل الهلال چند موقعیت گل ایجاد کرد و تیمی که 90 درصد ترکیب اصلی اش نسبت به مرحله گروهی را در اختیار داشت چطور مقابل تیم گمنام ایتستیکلول ظاهر شد و چند موقعیت گل ایجاد کرد.

 

در انتها به جناب مطهری باید یادآوری کرد، تیم پرسپولیس مقابل آن تیمی که امروز به تمسخرش پرداخته اید، در مصاف رو در رو، حتی یک موقعیت گل هم خلق نکرد و با 0 شوت در چارچوب و 0 ضربه کرنر، بدترین دربی تاریخ پرسپولیس را به نام کادر فنی فعلی پرسپولیس به ثبت رساند. پس اگر ترکیب فصل قبل استقلال حفظ شده بود، بدون شک نتیجه دیگری در بازی استقلال مقابل الهلال رقم خورده بود اما افسوس که جریانی مانع از حفظ ثبات در این تیم شدند و شاکله اصلی آن تیم را از هم پاشیدند و با تمام توان سعی در حفظ شاکله اصلی تیم پرسپولیس کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید