کد خبر:31632
پ

حمله تند پژمان درستکار به عادل فردوسی پور

پژمان درستکار سرمربی فعلی تیم ملی کشتی ایران، چند سال پیش در دفاع از عملکرد ملی پوشان کشتی در مقابل رویه های یک طرفه و جانبدارانه عادل فردوسی پور موضع گیری تاریخی داشت که امروز جای خالی فردوسی پور در روزهایی که کشتی گیران ایران در رقابتهای جهانی خوش درخشیدند، خالی به نظر می رسد. […]

پژمان درستکار سرمربی فعلی تیم ملی کشتی ایران، چند سال پیش در دفاع از عملکرد ملی پوشان کشتی در مقابل رویه های یک طرفه و جانبدارانه عادل فردوسی پور موضع گیری تاریخی داشت که امروز جای خالی فردوسی پور در روزهایی که کشتی گیران ایران در رقابتهای جهانی خوش درخشیدند، خالی به نظر می رسد.

 

فیلم درگیری پژمان درستکار با خبرنگار ایران اینترنشنال

 

حمله تند پژمان درستکار به عادل فردوسی پور

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • عشقم پرسپولیــــس 8 اکتبر 2021 / 10:49 ب.ظ

    آقای درستگار تو هم خیلی درستگار نبودی که اگر بودی یکی مثل آقای فردوسی پور که قلبش برای ایران وایرانی وتیم های ایرانی میتپت اینگونه شخصیتش را خورد نمیکردی تو واقعا تو گردنت میگیری که فردوسی پور اعتبار چند ساله یه ایران به باد داده این شما ها هستین که اعتبارات تیم های ایرانی را به باد دادین …فردوسی پور محبوب ملت ایران هست چون که با مردم است فردوسی پور اگر غیر از این بود از کشور های خارج که دعوتش کردن به شبکه های تلویزیونی با دستمزد بالا حتما میرفت مثل مزدک اما نرفت چون دلش با مردم ایران بود ومیدونست که محبوبیت بالایی دارد پس زیاد زر نزن که کسی به شما پول پرست تان اهمیت نمیده برو واز عادل معذرت خواهی کنن بابت این چرند گویی هات ….
    وسلان

  • مسعود 8 اکتبر 2021 / 6:37 ب.ظ

    به نظرم متن کاملا بی مربوطیه یکی نیست بگه آخه آقای درستکار چه ربطی داره . من خودمم طرفدار کیروش نبودم ولی دیسیپلینشو می پسندیدم و به نظرم دیگه ایشون چیزی نداشت که به فوتبال ایران اضافه کنه و پایان درستی با ایران داشت . ولی نمیام مغلطه کنم. آقای فردوسی پور هم درست یا غلط یه انسانه و نظرش قابل احترامه ایشون و خیلی های دیگه طرفدار کیروش بودن من نبودم دیگه دلیل نمیشه بیام کلی لیچار بار ایشون کنم نظر کارشناسیشه و کاملا شخصی . به من و شما هم ربطی نداره.

  • ناشناس 8 اکتبر 2021 / 11:12 ق.ظ

    من اصلا نمی دونستم که عادل فردوسی پور چرا از تلویزیون برکنار شده ،وخیلی ناراحت بودم ولی اگه این حرف ها حقیقت داره واقعا نمیدونم چی بگم ،افسوس

  • مرتضی 8 اکتبر 2021 / 7:44 ق.ظ

    درستکار زیاد زر میزنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید