کد خبر:37133
پ

بازگشت ضعیف عادل فردوسی پور با فوتبال 360 | تکرار یک تجربه ناموفق

سرانجام پس از مدتها انتظار اولین قسمت از برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور به نام فوتبال 360 منتشر شد. و مطابق انتظار این برنامه با استقبال ضعیف کاربران مواجه شد.   بازگشت ضعیف عادل فردوسی پور با فوتبال 360 | تکرار یک تجربه ناموفق درست یک روز بعد از مصاحبه رئیس سازمان صدا و سیما […]

سرانجام پس از مدتها انتظار اولین قسمت از برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور به نام فوتبال 360 منتشر شد. و مطابق انتظار این برنامه با استقبال ضعیف کاربران مواجه شد.

 

بازگشت ضعیف عادل فردوسی پور با فوتبال 360 | تکرار یک تجربه ناموفق

درست یک روز بعد از مصاحبه رئیس سازمان صدا و سیما در دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر اینکه فردوسی پور برای بازگشت باید اصول سازمان را رعایت کند؛ اولین قسمت از برنامه جدید عادل فردوسی پور به نام فوتبال 360 منتشر شد. این برنامه که ظاهراً قرار است ساختارشکنانه و به دور از محدودیت های صدا و سیما پیش برود (البته با حفظ پایبندی قوانین جمهوری اسلامی) در اولین قسمت به سراغ علی دایی رفت که این روزها حسابی در خلاف جهت سیستم حرکت می کند و به نوعی سمت مردم است. فردوسی پور سعی کرد با تیزهوشی از نماد سوءمدیریت در چند سال اخیر برای جلب مخاطب مایه بگذارد و پای احمدی نژاد و دوران حضورش در ریاست جمهوری را به خاطرات علی دایی باز کرد؛ رویکردی تکراری و سوخته که پیشتر در برنامه یازده با حضور چهره های مطرحی مثل علی کریم، مجتبی جباری، خداداد عزیزی و اندرانیک تیموریان به سرانجام نرسید و هرچه تهیه کنندگان این برنامه تلاش کردند این برنامه ادامه پیدا کند اما به سبب استقبال ضعیف مخاطبین از آن، مجبور به ترک صحنه شدند.

باشگاه استقلال کفش طلای شیخ دیاباته را می خواهد

به نظر می رسد فردوسی پور خیلی دیر در این عرصه پای به صحنه گذاشت چرا که با توجه به مشکلات مردم، تاریخ مصرف چنین برنامه هایی گذشته و مردم برای تماشای عادل فردوسی پور و خاطرات تکراری فوتبالیست های مرفه بی درد نه وقت دارند و نه پول خرج می کنند.

فردوسی پور با توجه به ادامه اجرای برنامه فوتبال برتر توسط میثاقی که بینندگان میلیونی دارد و همچنین برنامه شب های فوتبالی شانس زیادی برای ماندگاری با برنامه فوتبال 360 ندارد و ظاهراً او تنها برای دل گرم کردن خودش و تیم بایکوت شده سایت و برنامه نود برنامه ای را راه اندازی کرده اند تا ولو هر چند برای مدتی کم، حرف دل خود را که در این مدت به زبان نیاوردند، بزنند.

 

گفتنیست برنامه هت تریک مزدک میرزایی نیز به تصور جایگزینی برنامه نود بدون محدودیت های جاری در صدا و سیما در شبکه ایران اینترنشنال با اجرای مزدک میرزایی روی آنتن ماهواره می رود اما مخاطبین آن برنامه نیز هرگز به پای تریبون بزرگ شبکه 3 یا شبکه ورزش در رسانه ملی ایران نمی رسند.

 

انتظار از عادل فردوسی پور این بود در بازگشتش به صحنه، سورپرایزی جالب برای هواداران خود در آستین داشته باشد اما ظاهراً او به تکرار کلیشه های مرسوم در برنامه سازی ادامه داده و به همین دلیل نیز شانسش برای موفقیت در این عرصه بسیار کم ارزیابی می شود.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ناشناس 30 ژوئن 2023 / 8:53 ق.ظ

    خفه گلابی

  • ناشناس 15 مه 2023 / 9:38 ب.ظ

    با میثاقی نسبت فامیلی داری؟؟ چشمات مشکل داره؟؟؟ یا با صداسیما زد و بند داری؟؟ ریدم تو نظرات مزخرفت
    #عادل حذف شدنی نیست

  • محسن 8 جولای 2022 / 5:47 ق.ظ

    فغفسلام
    برای خیلی از ما مردم جالبه که از کجا و با چه متری تونستین ضعف کار فردوسی پور رو اندازه بگیرین اتفاقا استقبال بیننده ف ۳۶۰ عالی بود من خودم برام این استقبال جالب بود یقینا اگرتوی یوتویوب یا اینستا پخش میشد استقبال رو میدیدین اما اگر اونجا پخش میشد برچسب میخورد کمی حسادت رو کنار بگزارین و انصاف داشته باشین کافی ۲ تا بار تو لیگ بازی گزارش کنه میبینیم

    • admin 8 جولای 2022 / 8:16 ق.ظ

      دوست عزیز اصلا نوع کار ما شبیه به آقای فردوسی پور نیست که بخوایم حسادت کنیم یا نکنیم . ایشون یکبار اومدن فینال لیگ قهرمانان آسیا رو برای AFC گزارش کنن و به تصور اینکه استقبال زیادی میشه اینکارو کردن ولی در لحظه شروع بازی فقط حدود 200 هزار نفر توی لایو بودن که ببینن چطوری و بعد همه سوئیچ کردن روی تلویزیون . در حال حاضر هم ما بررسی فنی کردیم که تفاوت زیادی برنامه فوتبال 360 با برنامه 90 نکرده که مردم بگم wow عجب برنامه ای ساخته آقای فردوسی پور . و اینکه به تصور رقابت با برنامه زنده ای که جای برنامه 90 در حال حاضر پخش میشه، برنامه شون رو آپلود میکنن و طبیعتاً خیلی از افراد آنتن زنده تلویزیون رو رها نمیکنن تا برنامه جناب فردوسی پور رو با مصرف اینترنت تماشا کنند. مسلماً هیچ برنامه آفلاینی نمیتونه با برنامه زنده رقابت کنه و این خیلی واضح ه . به نظر بنده شما دارید از روی تعصب و ارادت به آقای فردوسی پور یکجانبه به قضیه نگاه می کنید و باید عینک تعصب رو در بیارید و با واقعیات مواجه بشید. نمونه چنین برنامه هایی رو قبلاً علی کریمی، مجتبی جباری، خداداد عزیزی و حتی کریم باقری به صورت آفلاین برگزار کردن که همگی شکست خوردن و در حال حاضر برنامه آقای فردوسی پور هم نکته جدید و ویژه و خاصی نداره که بگیم ایشون موفق میشن.

  • ناشناس 2 ژوئن 2022 / 7:09 ق.ظ

    هرکی این رو نوشته باید بگم آب رو بریز اونجا که داره میسوزه

  • لنگپولیس کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 28 مه 2022 / 10:58 ق.ظ

    خیلی خوشحالم که امثال تو و دوستات رو از سیمای میلی انداختن بیرون آقای جاعل نظرسنجی های فیک . در جنگ توییتری اخیر بین اس اس و لنگپولیس که با پیروزی قاطع اسقلالیا همراه بود ( هشتگ جعلپولیس 18 هزار بار و هشتگ استقلال 171 هزار بار ترند شد ) کاملا مشخص شد نظرسنجی های لنگیایی مثل تو سراسر دروغی و جعلیه . برو و همون ایت ایز ویندو را درس بده مردک لمپن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید