کد خبر:9272
پ

حجت نظری مدیرعامل پرادعای استقلال را رسوا کرد: آورده که نیاورده بدهی هم یادگاری گذاشت!

حجت نظری دقایقی پیش با صحبت با یک برنامه رادیویی صحبتهای جالبی در خصوص اتفاقات اخیر استقلال مطرح کرد که مهمترین آن به رسوایی مدیرعامل پرادعای سابق استقلال یعنی احمد سعادتمند بر میگشت که مشخص شد او نه تنها آورده خاصی برای باشگاه نداشته بلکه بر حجم بدهی ها هم افزوده است. در ادامه توجه […]

حجت نظری دقایقی پیش با صحبت با یک برنامه رادیویی صحبتهای جالبی در خصوص اتفاقات اخیر استقلال مطرح کرد که مهمترین آن به رسوایی مدیرعامل پرادعای سابق استقلال یعنی احمد سعادتمند بر میگشت که مشخص شد او نه تنها آورده خاصی برای باشگاه نداشته بلکه بر حجم بدهی ها هم افزوده است. در ادامه توجه شما را به گزیده صحبتهای حجت نظری جلب می نمائیم.

 

حجت نظری مدیرعامل پرادعای استقلال را رسوا کرد: آورده که نیاورده بدهی هم یادگاری گذاشت!

حجت نظری مدیرعامل پرادعای استقلال را رسوا کرد: آورده که نیاورده بدهی هم یادگاری گذاشت!

*متاسفانه بر خلاف اعلام آقای سعادتمند، آورده خاصی از سمت ایشان به باشگاه شاهد نبودیم و آورده ای که ایشان ادعا می کردند در واقع به حجم بدهی باشگاه افزوده چرا که این آورده در قالب قرض بوده است.

*متاسفانه کارگزاری که ایشان به باشگاه معرفی کرده بودند نیز با پیشنهاد خود ایشان برای فسخ قرارداد مواجه شدند و کارگزار نیز مدعی شده تنها در شرایطی حاضر به فسخ است که کل پرداختی ها تا آن لحظه به او پرداخت شود که این مبلغ سنگین نیز بر بدهی های باشگاه افزوده شده است.

* سعادتمند هیچ گزارش مستندی به باشگاه ارائه نداد و پس از برکناری او، سرپرست جدید باشگاه بسیاری ادعاهای سعادتمند را رد کرد.

*سعادتمند بیش از اینکه به استقلال کم کند بر بدهی هایش افزوده است.

*بسیاری از بدهی های باشگاه از طریق مطالباتی که از AFC و فیفا داشتیم و حق ترانسفر بازیکنان تاکنون پرداخت شده است.

*سعادتمند کمک های بلاعوض ناچیزی که به باشگاه تزریق شده را به عنوان دستاورد خود معرفی کرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید