کد خبر:29212
پ

تحریم سراسری های وب و پارس آنلاین توسط استقلالی ها

پس از افشاگری جنجالی فرهاد مجیدی علیه اسپانسر تیم که با کارشکنی در پرداخت هایش قصد کودتا علیه کادر فنی و برکناری ایشان را داشته، هواداران استقلال که از کمک مالی بیشتر های وب به تیم رقیب یعنی پرسپولیس مطلع شده اند با به راه انداختن کمپین های مختلف، سعی در تحت فشار قرار دادن […]

پس از افشاگری جنجالی فرهاد مجیدی علیه اسپانسر تیم که با کارشکنی در پرداخت هایش قصد کودتا علیه کادر فنی و برکناری ایشان را داشته، هواداران استقلال که از کمک مالی بیشتر های وب به تیم رقیب یعنی پرسپولیس مطلع شده اند با به راه انداختن کمپین های مختلف، سعی در تحت فشار قرار دادن های وب و زیرمجموعه هایش دارند.

 

تحریم سراسری های وب و پارس آنلاین توسط استقلالی ها

هواداران استقلال در شبکه های مجازی با داغ کردن هشتگ #تحریم_های_وب از هر استقلالی می خواهند اگر از هر سرویسی از مجموعه های وب استفاده می کند، بلافاصله آن را جمع آوری کرده و از خدمات شرکت دیگری در حوزه آی تی و اینترنت استفاده کند.

این اقدام هواداران استقلال در صورت عملیاتی شدن مسلماً ضرر مالی سنگینی به های وب خواهد زد که باید دید سرانجام کشمکش بین های وب و سرمربی استقلال چه خواهد شد.

به واقع در هیچ جای جهان مرسوم نست که اسپانسر اصلی دو تیم رقیب، یک مجموعه باشد و همین مسئله باعث به وجود آمدن شائبه های فراوانی در خصوص کمک بیشتر های وب به پرسپولیس شده که بخشی از این کمک های بیشتر توسط فرهاد مجیدی افشا شد.

 

پی نوشت: به نظر می رسد اسپانسر استقلال با تحت فشار قرار دادن بازیکنان و سرمربی استقلال خود به دنبال انجام چنین مصاحبه هایی ا سوی کادر فنی و بازیکنان استقلال بود تا دست مدرعامل برای برکناری سرمربی بازتر از قبل باشد چرا که احتمالاً مدیرعامل در این شرایط می بایست یا قید همکاری با های وب و تزریق منابع مالی جدید را بزند یا قید سرمربی را که قاعدتا با مشکلات مالی موجود، قید سرمربی تیم را خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید