کد خبر:9287
پ

تاج گذاری سلطان محمود در روزهای ابری استقلال | وزیر ورزش مقصر نیست

محمود فکری روز گذشته رسماً در محل تمرین این تیم معارفه شد تا کارش را با تیم در آستانه شروع لیگ شروع شده باشد؛ ماموریتی که از همین ابتدای کار به نظر سخت و دشوار می رسد.   تاج گذاری سلطان محمود در روزهای ابری استقلال | وزیر ورزش مقصر نیست فکری در حالی به […]

محمود فکری روز گذشته رسماً در محل تمرین این تیم معارفه شد تا کارش را با تیم در آستانه شروع لیگ شروع شده باشد؛ ماموریتی که از همین ابتدای کار به نظر سخت و دشوار می رسد.

 

تاج گذاری سلطان محمود در روزهای ابری استقلال | وزیر ورزش مقصر نیست

تاج گذاری سلطان محمود در روزهای ابری استقلال | وزیر ورزش مقصر نیست

فکری در حالی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد که نوع جدایی او از نساجی شاید چندا در خور او و باشگاه استقلال نبود. او در حالی این مسئولیت را پذیرفته که شک و تردیدهایی در بین هواداران استقلال از جنس شک و تردیدهایی که به فرهاد مجیدی داشتند در خصوص او نیز وجود دارد و تنها راه نجات فکری از این شک و تردیدها، شروع طوفانی با استقلال از ابتدای لیگ بیستم است تا فشار اولیه را از روی خود بردارد.

سابقه نشان داده هواداران استقلال چندان صبور نیستند و حتی اگر مربی این تیم علیرضا منصوریان هم باشد، با چند هفته نتیجه نگرفتن در ابتدای فصل، به سادگی با شعار حیا کن رها کن او را بدرقه می کنند و شاید تنها شانس فکری و کادرش این باشد که در ابتدای شروع لیگ بستم نیز همچنان از گزند شعارهای هواداران در استادیوم مصون هستند و با آرامش بیشتری می توانند در بازی ها حاضر شوند.

 

با سرمریبیگری وحید فاضلی (مغز متفکر فکری در نساجی) در تیم نساجی و عدم همکاری باشگاه نساجی در دادن مربی دروازه بان های این تیم به استقلال، فکری مجبور به ایجاد چند تغییر در کادر فنی خود شد که یکی از آنها یعنی سعید عزیزیان از همین حالا حواشی زیادی را حول خود می بیند چرا که از مقبولیت زیادی نزد هواداران استقلال برخوردار نیست و اگر دروازه بان های استقلال در فصل جدید نیز مثل فصل گذشته ضعیف ظاهر شوند، مطمئناً نوک پیکان انتقادات اینبار نه به سمت وزیر ورزش بلکه به سمت خود محمود فکری خواهد بود که با انتخاب های اشتباه خود در کادر فنی اش، زمینه ناکامی تیم را فراهم کرده است.

 

تعیین تکلیف سریع نفرات جدید استقلال نیز یکی دیگر از تکالیف محمود فکری در هفته جاری محسوب می شود چرا که نه تنها او بلکه بسیاری از هواداران استقلال هنوز نمی دانند کدام بازیکن جدا می شود و کدام بازیکن جدید به این تیم می پیوندد. با توجه به مبهم بودن فسخ قرارداد برخی از بازیکنان، همچنان این احتمال وجود دارد که در اتفاقی غیرمنتظره یک یا دو بازیکن جدید این تیم نتوانند برای استقلال بازی کنند.

 

فکری نباید فراموش کند که او با علم به همه شرایط و مشکلات استقلال هدایت این تیم را پذیرفته و هیچ عذر و بهانه ای در مقطع فعلی برای عدم موفقیت تیم از جانب او پذیرفته نخواهد بود. پس شاید بهتر باشد به جای اینکه مثل مربیان قبلی از حالا به دنبال توجیه ناکامی بگردد، فقط و فقط بر روی موفقیت با تیمش تمرکز کند چرا که هیچ چیز جز قهرمانی، هواداران استقلال را در فصل جدید راضی نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید