کد خبر:30505
پ

بهترین ترکیب ممکن استقلال برای بازی مقابل الهلال + شماتیک

با توجه به اخباری که مدیر برنامه های دژاگه و گوچی داده و استوری امیدبخش قایدی ، بارقه های امید در دل هواداران مایوس استقلال زنده شد. چرا که آنها هر روز شاهد جدایی یکی از بازیکنان تیم خود هستند و این در حالی است که هنوز بازیکن قابل ذکری جذب نکرده اند و تنها […]

با توجه به اخباری که مدیر برنامه های دژاگه و گوچی داده و استوری امیدبخش قایدی ، بارقه های امید در دل هواداران مایوس استقلال زنده شد. چرا که آنها هر روز شاهد جدایی یکی از بازیکنان تیم خود هستند و این در حالی است که هنوز بازیکن قابل ذکری جذب نکرده اند و تنها بازگشت سجاد آقایی و محمد بلبلی به استقلال قطعی شده که اتفاقاً هر دو از بازیکنان با کیفیت لیگ محسوب می شوند. جدای از این موارد، در ادامه به بهترین ترکیب ممکن برای استقلال در جدال با الهلال می پردازیم.

 

تاریخ و ساعت بازی استقلال و الهلال

 

بهترین ترکیب ممکن استقلال برای بازی مقابل الهلال

اگر مدیریت استقلال موفق به جذب نفراتی همچون روزبه چشمی، جانواریو، گوچی و دژاگه شود (کار انتقال جلالی به استقلال تقریباً تمام شده است) و بتواند بازیکنان همچون رشید مظاهریو سیاوش یزدانی را در تیم نگه دارد و همچنین انتقال قایدی به تیمهای عربی را منوط به بازی او برای استقلال مقابل الهلال کند، به جرات می توان گفت احمد مددی نمره قبولی در فصل نقل و انتقالات استقلال خواهد گرفت چرا که مقابل زیاده خواهی برخی بازیکنان این تیم که عملکرد پرنوسانی در فصل قبل داشتند ایستاد و در خروج را برایشان باز گذاشت. (بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، داریوش یزدانی، ارسلان مطهری و …) و در مقابل بازیکنان با تجربه بین المللی خوبی را جذب کرد که به واقع برای شکست دادن الهلال و موفقیت در فصل بعد لیگ برتر، استقلال نیاز به تجربه بین المللی دارد.

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بابک۵۶ 21 آگوست 2021 / 7:01 ب.ظ

    ۳۷۹۵۱، حاشیه زمین نوشته شده

  • معصومه صادقزاده 20 آگوست 2021 / 10:45 ق.ظ

    ۳۷۹۵۱

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید