کد خبر:10133
پ

بحران در اردوگاه استقلال در آستانه 15 روز به شروع بازی های لیگ برتر

در حالی که تنها 15 روز به شروع بازی های لیگ برتر در فصل بیستم باقی مانده است؛ تیم استقلال با بحران خودساخته ای مواجه شده که با انفعال مدیران این تیم روز به روز بر شدت و حدت ان افزوده می شود.   بحران در اردوگاه استقلال در آستانه 15 روز به شروع بازی […]

در حالی که تنها 15 روز به شروع بازی های لیگ برتر در فصل بیستم باقی مانده است؛ تیم استقلال با بحران خودساخته ای مواجه شده که با انفعال مدیران این تیم روز به روز بر شدت و حدت ان افزوده می شود.

 

بحران در اردوگاه استقلال در آستانه 15 روز به شروع بازی های لیگ برتر

بحران در اردوگاه استقلال در آستانه 15 روز به شروع بازی های لیگ برتر

عدم پرداخت بدهی شفر و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی تیم که مانع از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم شده است، عدم تعیین تکلیف بازیکنانی همچون رشید مظاهری، علی کریمی و میلیچ که وضعیت ماندگاری شان در تیم مشخص نیست و عدم تکمیل کادر فنی در آستانه دو هفته مانده به شروع لیگ و عدم تهیه یک زمین تمرین مناسب از سوی مدیریت باشگاه که بر طبق ادعای بدنساز قبلی این تیم، عامل اصلی مصدومین پرتعداد استقلال بود.

 

این اتفاقات در حالی رقم خورده که بدنساز فعلی استقلال از تیم کنار گذاشته شد و مشخص نیست در مدت باقی مانده، چه کسی مسئولیت بدنسازی تیم را بر عهده خواهد گرفت و از طرفی با حضور امید علی دفتری نیز تعداد اعضای نفرات فنی تیم به عدد 6 افزایش یافت که بسیار زیاد به نظر می رسد.

 

موضع انفعال مدیریت باشگاه استقلال در حل سریع مشکلات پیش روی تیم یکی از دغدغه های هواداران استقلال است چرا که پیشتر نیز آنها چند روز مانده به شروع لیگ به یکباره برخی اتفاقات را رقم زده اند که جز وارد کردن شوک به تیم، به هیچ دردی نخورده است و مشخص نیست افرادی همچون حجت نظری در استقلال چه می کنند و چرا روند پیگیری مشکلات در استقلال تا این حد لاک پشتی و کند انجام می شود؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید