کد خبر:24910
پ

اولین واکنش فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال

سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و فراز کمالوند به طور رسمی هدایت تیم فوتبال سایپا را بر عهده گرفت تا یکی از موثرترین اعضای کادر فنی استقلال از این تیم جدا شود. کمالوند در این خصصوص صحبتهای جدیدی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   اولین واکنش فراز کمالوند پس از جدایی از […]

سرانجام شایعات به حقیقت پیوست و فراز کمالوند به طور رسمی هدایت تیم فوتبال سایپا را بر عهده گرفت تا یکی از موثرترین اعضای کادر فنی استقلال از این تیم جدا شود. کمالوند در این خصصوص صحبتهای جدیدی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

اولین واکنش فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال

از مجیدی، مددی و استقلالی‌ها تشکر می کنم. رفاقت من و فرهاد پابرجا است.

خوشحالم که در این مدت کنار رفیق خوبم فرهاد مجیدی بودم. از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و توانستم در خدمت باشگاه استقلال باشم. تجربه بسیار خوبی برایم بودم و جا دارد از انرژی مثبتی که هواداران استقلال به من دادند، تشکر کنم.

قبل از هر نوع همکاری با فرهاد مجیدی ما دوست هستیم و این دوستی قطعا ادامه دار خواهد بود. من درباره جدایی از استقلال با فرهاد صحبت کردم و با توافق و تعاملی که داشتیم این اتفاق رخ داد.

جا دارد از آقای مددی مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم که همکاری خوبی داشتند. از هواداران استقلال هم یکبار دیگر بابت لطفی که داشتند ممنونم و امیدوارم در آینده نیز این فرصت نصیبم شود تا در خدمت باشگاه بزرگ استقلال باشم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید