کد خبر:35901
پ

انتخاب سیدعلی به عنوان داور دربی 98 | آخرین تیر ترکش برای جلوگیری از قهرمانی یا بازی رسانه ای؟

در حالی که در خبرها داشتیم پیمان حیدری قرار است دربی 98 را قضاوت کند، بار دیگر خبر قضاوت سیدعلی داور جنجالی بازی دو فصل قبل فولاد و استقلال در چند رسانه منتشر شده است.   انتخاب سیدعلی به عنوان داور دربی | آخرین تیر ترکش برای جلوگیری از قهرمانی استقلال جدای از اینکه انتشار […]

در حالی که در خبرها داشتیم پیمان حیدری قرار است دربی 98 را قضاوت کند، بار دیگر خبر قضاوت سیدعلی داور جنجالی بازی دو فصل قبل فولاد و استقلال در چند رسانه منتشر شده است.

 

انتخاب سیدعلی به عنوان داور دربی | آخرین تیر ترکش برای جلوگیری از قهرمانی استقلال

انتخاب سیدعلی به عنوان داور دربی | آخرین تیر ترکش برای جلوگیری از قهرمانی استقلال

جدای از اینکه انتشار این اخبار جنگ رسانه ای برای بر هم زدن تمرکز کادر فنی استقلال محسوب می شود اما در صورت عملی شدن این اتفاق و سپردن قضاوت این دیدار حساس به سیدعلی که حساسیت زیادی برای هر دو تیم و تعیین قهرمان لیگ برتر دارد، می توان گفت این گزینه آخرین تیر ترکش فدراسیون نشین ها برای جلوگیری از قهرمانی استقلال خواهد بود.

بر هیچکس پوشیده نیست سرمربی استقلال با سیدعلی زاویه دارد و هنوز خاطره اشتباهات مهلک سیدعلی در بازی استقلال و فولاد دو فصل قبل از یادها نرفته که چطور هم دو بازیکن استقلال را اخراج کرد و هم فرهاد مجیدی را از کنار خط به روی سکوها هدایت کرد. در این شرایط کمیته داوران اگر این داور را برای دربی 98 انتخاب کند، هم به حیثیت و اعتبار خود لطمه زده و هم موجب جنجالی شدن این بازی، قبل از سوت شروع آن شده است چرا که هر سوت اشتباهی توسط سیدعلی مطمئناً با اعتراض شدید کادر فنی استقلال همراه خواهد شد و با توجه به قربانی شدن استقلال در دو دربی اخیر و اشتباهات داوری در نگرفتن دو پنالتی این تیم در دقیقه 2 و دقیقه 89 انتظار می رود کمیته داوران از داوری برای دربی 98 استفاده کند که هیچ یک از دو تیم، خاطره بدی از او در ذهن نداشته باشند.

 

البته اشتباهات داوری جزئی از قضاوت داوران است و نمی توان انتظار داشت همه تیمها با خاطره خوب از داوران زمین مسابقه را ترک کنند اما اینکه یک داور پیشتر برای یک تیم تنش زا شده و حساسیت ویژه ای روی او وجود دارد، بحث دیگری است. هر چه که هست، امیدواریم سیدعلی گزینه کمیته داوران برای قضاوت دربی نباشد چرا که هم فشار روی او زیاد خواهد شد و هم مطمئناً دیدار پیش رو به جنجال کشیده می شود مگر اینکه نیت و اهداف دیگری از سپردن قضاوت این بازی به سیدعلی وجود داشته باشد. مثلاً جلوگیری از قهرمان شدن یک تیم با سوت های جهت دار !

 

پی نوشت: البته نعشه مجازی معلوم الحال (ح.ق) به کمک بازوان رسانه ای خود سعی دارد این نکته را القا کند که گزینه اول قضاوت دربی سیدعلی بوده و باشگاه استقلال با لابی او را عوض کرده است وگرنه بنا به گزارش منابع موثق خبری، هیچ تصمیمی مبنی بر انتخاب گزینه قضاوت در دربی هنوز اتخاذ نشده است و مطرح شدن این اسامی تنها گمانه زنی رسانه ای بوده و برخی سعی دارند فشار رسانه ای را بر روی داور زیاد کنند. همان کاری که در دربی های اخیر انجام دادند و همین فشار رسانه ای منجر شد تا داور از اعلام پنالتی به سود استقلال صرف نظر کند تا مبادا انگشت اتهام به سویش گرفته شود. هر چه که هست، آن نعشه مجازی نیز به خوبی می داند در صورت شکست تیم محبوبش در این دیدار، رسماً استقلال را باید قهرمان فصل بدانیم و از همین رو از تمام پتانسیل رسانه ای خود برای تحت فشار قرار دادن داور برای بازنده نشدن تیم محبوبش در حال استفاده است.

کلیدواژه : استقلالدربی 98

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رحیم 19 مارس 2022 / 9:47 ب.ظ

    حالا معلوم شد که نشعه کیه ؟ تویی که معتقدی اگه داور هر سوت اشتباهی بزنه باعث اعتراض استفراغیا میشه!!! دیدی داور دقیقا به حرف تو کرد و همه سودهای اشتباه رو به نفع تیم کثیف زد تا مورد هجمه فرناز جون قرارنگیرد!!!!حالا فهمیدی تو نشعه ای !!!وافور ردی توپ توپ توپ!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید