کد خبر:10858
پ

اقدام دولت در بورس مصداق خیانت در امانت است

این روزها حال سهامداران بورس که عمدتا با وعده حسن روحانی و به واسطه سهام عذالت به اجبار سهامدار در بورس تهران شده اند خوب نیست. حسن روحانی که با وعده های رنگارنگ سرمایه نهفته مردم را به بورس کشاند، امروز بدون توجه به اتفاقات غیرطبیعی که در بازار سرمایه رخ مید هد امورات میگذراند. […]

این روزها حال سهامداران بورس که عمدتا با وعده حسن روحانی و به واسطه سهام عذالت به اجبار سهامدار در بورس تهران شده اند خوب نیست.

حسن روحانی که با وعده های رنگارنگ سرمایه نهفته مردم را به بورس کشاند، امروز بدون توجه به اتفاقات غیرطبیعی که در بازار سرمایه رخ مید هد امورات میگذراند.

بسیاری بر این عقیده اند دولت همانطور که از بالا بودن قیمت دلار منتفع می شود، از نوسانات قیمت سهام در بورس نیز نفع می برد و اینگونه امورات کشور را که به واسطه تحریم دستش از منابع ارزی کوتاه مانده رفع و رجوع می کند.

حسن روحانی که با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمد اکنون به سمبل فریبکاری و فساد در افکار عمومی تبدیل شده است و با اقداملت و صحبتهای نسنجیده ش به حدی درصد بی اعتمادی مردم به حکومت را بالا برده که شرایط کشور با توجه به فشار زیاد اقتصادی به مردم، به سمت امنیتی شدن پیش می رود.

برخی حقوقدانان اقدامات و فراخوان رئیس جمهور در دعوت مردم به بورس را مصداق خیانت در امانت می دانند چرا که افت این روزهای بازار سرمایه بدون هیچ توجیه اقتصادی در حال رخ دادن است و این در حالی است که رئیس جمهور هیچ اقدام عملی در جهت حمایت از منافع بسیاری از سهامداران خرد که با توصیه او سرمایه شان را به بورس آوردند انجام نداده است.

کلیدواژه : حسن روحانی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • اشکان 6 ژانویه 2021 / 1:41 ب.ظ

    آدم ضعیف کش آخر سرش توسری خور میشه… این صحنه رو بارها دیدیم.. هربار حکومت مردم رو نشانه رفت ۴ تا کشور پیدا شدند که تو سرش زدند و تحت فشار گذاشتنش… دقت کردین مردم وقتی مسخوان حکومت رو خطاب کنند میگویند – اینا – !!!! یعنی ببین چقدر فاصله وجود داره بین مردم و حکومت! حیف نون واقعا.. حیف اعتمادی که مردم به مبلغین اسلام و قرآمن کردند. همون قرآن بزنه تو کمرتون که دیگه از جاتون بلند نشید و نسل تون از کزه خاکی حذف بشه برای همیشه.. شماها که همه ۴۰ سال خیانت کردید و جنایت کردید یه پاتون دم قبره… شماها شاید جستید اما فرزندانتان با ما هستندو از شرمندگی شون در میاییم حتما!

  • سید 26 دسامبر 2020 / 12:50 ب.ظ

    لعنت خدا ونفرین برکسانی که به خاطر بی تدبیری خودشان ،انتقام خودرا ازضعیفان ومردم خودشان می گیرند،ولعنت خدا وند بر همه کسانی که عمدا باعث گسترش نارضایتی مردم شده اند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید