کد خبر:42440
پ

استوری تند و گزنده حمید فرخ نژاد علیه مسئولین نظام

حمید فرخ نژاد بازیگر سرشناس ایران که به تازگی مهاجرت کرده پس از مهاجرتش استوری های تندی علیه مسئولین نظام بابت وضعیت اسفناکی که این روزها در کشور شاهدش هستیم منتشر کرده است. او در جدیدترین استوری خود با کنایه به شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مدعی شده چطور مسئولین جمهوری اسلامی ریشه […]

حمید فرخ نژاد بازیگر سرشناس ایران که به تازگی مهاجرت کرده پس از مهاجرتش استوری های تندی علیه مسئولین نظام بابت وضعیت اسفناکی که این روزها در کشور شاهدش هستیم منتشر کرده است.

او در جدیدترین استوری خود با کنایه به شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مدعی شده چطور مسئولین جمهوری اسلامی ریشه همه مشکلات را دشمن و به طور خاص آمریکا معرفی می کنند اما در تریبون های دیگر خود با عوام فریبی مدعی هستند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تحریم ها هیچ تاثیری نداشته است؟

او در ادامه استوری خود گفته یک جای کار می لنگد که این تناقض گفتاری بین مسئولین نظام به وجود آمده است.

پی نوشت: اگر بپذیریم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند که به واقع هم بر اساس اعلام کارشناسان اقتصادی، تحریم ها نهایتاً 30 درصد در اقتصاد ایران تاثیرگذار بوده اند، باید ریشه مشکلات اقتصادی فعلی را در سوء مدیریت و فساد گسترده در سطوح بالا دنبال کرد نه تحریم ها و آمریکا! شاید اگر برای متخلفان پرونده اختلاس 92 هزار میلیاردی فولاد مبارکه ظرف یک هفته حکم اعدام صادر شده بود، دیگر هیچ مفسد اقتصادی به خود جرات دست اندازی به حقوق بیت المال نمی داد اما در کمال تاسف میبینیم هنوز هم که هنوز است، فردی مثل بابک زنجانی در زندان به سر می برد و خبری از اعدام او نیست!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید