کد خبر:43693
پ

بیوگرافی آیدا راستگو خواننده د ویس با عکس های جنجالی

آیدا راستگو خواننده جوان مسابقه د ویس پرشیا، با اجرای زیبای آهنگ بی معرفت در مرحله ضربه فنی به شهرت و محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است. در ادامه بیوگرافی آیدا راستگو خواننده د ویس با عکس های جنجالی او در اینستاگرامش را مرور می کنیم. دانلودمرحله نیمه نهایی و فینال د ویس پرشیا بیوگرافی […]

آیدا راستگو خواننده جوان مسابقه د ویس پرشیا، با اجرای زیبای آهنگ بی معرفت در مرحله ضربه فنی به شهرت و محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است. در ادامه بیوگرافی آیدا راستگو خواننده د ویس با عکس های جنجالی او در اینستاگرامش را مرور می کنیم.

دانلودمرحله نیمه نهایی و فینال د ویس پرشیا

بیوگرافی آیدا راستگو

آیدا راستگو متولد 28 مهر 1384 در شهر برلین آلمان است. این جوان 17 ساله پدری ایرانی و مادری آلمانی دارد. ایدا راستگو از کودکی پیانو می نواخت و در ادامه نیز یک گیتاریست حرفه ای شد. او علاوه بر نوازندگی، استعداد خاصی در آهنگسازی و ترانه سرایی دارد. آیدا در کنار کار موسیقی، بازیگر سینما هم هست. او به سه زبان آلمانی، انگلیسی و فارسی مسلط است. آیدا از کودکی به آهنگ های لیلا فروهر علاقه زیادی داشت و در یکی از کنسرت های او در پشت صحنه نیز با لیلا ملاقات کرده است. آیدا یکی از فعالین جنبش زن، زندگی، آزادی به شمار می رود و در اواخر مارس 2023 در شهر تورنتو کانادا برنامه ای به همین مناسبت اجرا خواهد کرد.

آیدا راستگو و مسابقه د ویس پرشیا

او برای نمایش استعداد خوانندگی خود در مسابقه The voice of Persia شرکت کرده است. اگرچه آیدا یک خواننده تقریباً حرفه ای به حساب می آید اما تاکنون هرگز در یک برنامه تلویزیونی با میلیون ها بیننده روی صحنه نرفته است. البته این اولین بار نیست که آیدا به یک برنامه پر بیننده تلویزیونی دعوت می شود. او پیشتر در برنامه چند شنبه با سینا و شوی شبکه منو و تو با اجرای ندا سلطان هم حضور داشته است. سبک او R&B است و با صدای Blues خود قادر است به خوبی از وسعت صدای خود در موسیقی پاپ، جاز و راک نیز بهره ببرد. بسیاری صدای او را شبیه به ریحانه و ادل می دانند. گفته می شود آیدا راستگو برنده نهایی مسابقه د ویس پرشیا است که مرحال ضبط آن مربوط به یک سال قبل است. به نظر می رسد موسیقی ایران پس از سالها شاهد ظهور یک استعداد خوانندگی در کلاس جهانی خواهد شد.

آهنگ های آیدا راستگو

ایدا راستگو تاکنون آهنگ های زیاد به زبان فارسی و انگلیسی خوانده است. از جمله آهنگ های معروف او می توان به into my skin و storm اشاره کرد. او پس از شروین حاجی پور، آهنگ نمیخوام را به زبان فارسی برای زن، زندگی، آزادی خواند. برای دانلود آهنگ های آیدا راستگو بر روی لینک کلیک کنید.

عکس های آیدا راستگو

نکات عجیب پیج اینستاگرام آیدا راستگو

آدرس پیج رسمی اینستاگرام آیدا راستگو ayda.rastgoo.official است. از نکات جالب پیج او می توان به عدم وجود عکسی با خانواده ش اشاره کرد.

به نظر شما ستاره 17 ساله موسیقی ایران به زودی با صدای خاص و چهره منحصر به فرد و شیرین اش می تواند کنسرت های جهانی برگزار کند؟ او تازه اول راه است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • زینب 12 ژوئن 2023 / 9:56 ق.ظ

    برنده ک ایشون نشد امین یحیایی شد ویرایش کنید

  • زینب 12 ژوئن 2023 / 9:55 ق.ظ

    برنده آیدا نشد اون پسره شد تو گروه بیژن امین یحیایی

  • ییلدیز 21 مارس 2023 / 6:01 ب.ظ

    من طرفدار ایشون نیستم و به نظرم امین صدای بهتری داشت

    • تارا 19 مه 2023 / 11:47 ق.ظ

      ییلدیز تو گوه میخوری البته که باید بگم آیدا از تو خوشگل تره و صداشم از همه بهتره تو که بلد نیستی یک خط شعر بخونی اومدی اینجا گوه میخوری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید