کد خبر:19039
پ

استقلال و پرسپولیس حتی به فرابورس هم نمی رسند | عرضه احتمالی در بازار پایه

ژاله فرامرزیان معاون مالی وزارت ورزش درحالی خبر از ورود سرخابی ها در ۲۲ بهمن ماه به بورس داد که براساس پیگیری ها، هنوز مراحل احراز و پذیرش این دو باشگاه به درستی اجرا نشده است. 🔸 باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در یک جلسه آنلاین،‌ اطلاعات خود را با مدیر پذیرش فرابورسٰ به اشتراک گذاشته […]

ژاله فرامرزیان معاون مالی وزارت ورزش درحالی خبر از ورود سرخابی ها در ۲۲ بهمن ماه به بورس داد که براساس پیگیری ها، هنوز مراحل احراز و پذیرش این دو باشگاه به درستی اجرا نشده است.

🔸 باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در یک جلسه آنلاین،‌ اطلاعات خود را با مدیر پذیرش فرابورسٰ به اشتراک گذاشته است، اما باشگاه استقلال هنوز اقدامی در این جهت انجام نداده است.

🔸 به نظر می‌رسد اصرار وزارت ورزش درمورد عرضه سرخابی ها در دهه فجر حاکی از این است که متاسفانه وزیر ورزش و مدیران دیگر این وزارتخانه اطلاعات چندانی از روند بازار سرمایه ندارند به همین دلیل چنین وعده هایی میدهند. عرضه باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ۲۲ بهمن امکان پذیر نیست، هنوز صورت های مالی این دو باشگاه به طور کامل دریافت نشده که بتوانند وارد مرحله بعدی عرضه در بازار سرمایه شوند.

🔸شنیده ها حاکی از این است که در صورت اصرار وزارت ورزش، ممکن است در نهایت نماد این دو باشگاه به بازار پایه فرستاده شود.

 

پی نوشت: به واقع مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چطور می توانند صورتهای مالی به مسئولین بورس ارائه دهند وقتی در هر دقیقه خارج از صورتهای مالی و مصوبات عمل کرده و یک بودجه از امدادهای غیبی برای رفع یکی از مشکلات آنها به طور مقطعی تزریق می شود و در بدهی انباشته باشگاه سندسازی می شود؟ اصرار وزیر ورزش برای عرضه استقلال و پرسپولیس در بورس ماهیتی انتخاباتی دارد و فعلاً عملیاتی به نظر نمی رسد چرا که هر دو باشگاه با توجه به اینکه درآمدی ندارند و تنها مبالغی زا از اسپانسر برای رفع و رجوع امور جاری تیمداری دریات می کنند، زیان ده هستند مگر اینکه حق پخش تلویزیونی به طور کامل به این دو باشگاه پرداخت شود که با توجه به رویکرد دیکتاتورگونه صدا و سیما بسیار بعید به نظر می رسد.

Игроки могут войти прямо с нашего сайта, ссылка ведет на официальный ресурс и активное рабочее mostbet Выигрыш же можно оформить только при полностью заполненном профиле.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید