کد خبر:44480
پ

از مساعدت امام جمعه موقت تهران تا دستور مقامات بالا برای پرسپولیس

پس از افشای دستور وزارت ورزش برای برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی و اعتراف امام جمعه موقت تهران به کمک های پشت پرده به این تیم، اینبار سرپرست سازمان لیگ مدعی شد باز شدن درب استادیوم به روی جمعیت هواداران پرسپولیس مقابل گل گهر هم با دستور از مقامات بالا صورت گرفته […]

پس از افشای دستور وزارت ورزش برای برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی و اعتراف امام جمعه موقت تهران به کمک های پشت پرده به این تیم، اینبار سرپرست سازمان لیگ مدعی شد باز شدن درب استادیوم به روی جمعیت هواداران پرسپولیس مقابل گل گهر هم با دستور از مقامات بالا صورت گرفته است. اتفاقی که در قیف فساد در فوتبال یک امر طبیعی و بدیهی محسوب می شود و افراد تنها مجری اوامر نهادهای فرادولتی هستند تا تیمی جامی به دست بیاورد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهند که ظاهراً مقامات بالادستی گوش به فرمان سرمربی پرسپولیس هستند تا هر نیاز وی را فوراً عملیاتی کنند. از تجهیز 12 میلیاردی و فوری ورزشگاه آزادی توسط وزارت ورزش برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا درخواست جا به جایی اعضای هیئت مدیره و اولتیماتوم 72 ساعته معروف و تهدید به بازی نکردن بدون حضور تماشاگران مقابل پیکان که مکان استادیوم میزبان را به استادیوم آزادی تغییر داد.

در سال های پیش حتی زمان برگزاری سوپرجام و تاریخ شروع لیگ و حتی زمان برگزاری بازی های معوق پرسپولیس نیز با هماهنگی سرمربی این تیم تعیین می شد!

نکته جالب اینکه همین آقایان در هفته آخر لیگ، با انواع و اقسام بهانه های امنیتی و وسط کشیدن پای شورای تامین، احتمالاً به صورت محدود، درب های استادیوم آزادی را برای هواداران دو تیم استقلال و تراکتور باز خواهند کرد. آیا در آن روز هم مدیر مجموعه آزادی مدعی می شود، نمی توانستند جلوی این جمعیت را بگیرند و مجبور شدند درها را باز کنند یا سرپرست سازمان لیگ اعتراف می کند، از بالا دستور آمد قانون اجرا شود!!!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید