کد خبر:35084
پ

اخراج سیاوش یزدانی به سبک دیگو سیمئونه | اخراجی به قیمت 3 امتیاز

در بازی جذاب و پر افت و خیر استقلال و هوادار، در دقایق پایانی اتفاق عجیبی رخ داد که بی شباهت به حرکت چند سال پیش دیگو سیمئونه نبود.   اخراج سیاوش یزدانی به سبک دیگو سیمئونه | اخراجی به قیمت 3 امتیاز 🔹در دقیقه 88 مسابقه دوتیم استقلال و هوادار در شرایطی که آبی […]

در بازی جذاب و پر افت و خیر استقلال و هوادار، در دقایق پایانی اتفاق عجیبی رخ داد که بی شباهت به حرکت چند سال پیش دیگو سیمئونه نبود.

 

اخراج سیاوش یزدانی به سبک دیگو سیمئونه | اخراجی به قیمت 3 امتیاز

🔹در دقیقه 88 مسابقه دوتیم استقلال و هوادار در شرایطی که آبی پوشان دو بر صفر از حریف پیش بودند و شاگردان رضا عنایتی نیز برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کردند یک اتفاق عجیب از سوی سیاوش یزدانی رخ داد که منجر به اخراج او شد.

🔹یزدانی در شرایطی که تیم هوادار در موقعیت حمله و فشار روی دروازه استقلال بود، در یک اقدام عجیب توپی که در جریان بازی را نبود را به داخل زمین هدایت کرد. این صحنه اگرچه از دید داور پنهان مانده بود، با دید خوب کمک داور مواجه شد. علی اصغر مومنی بعد از صحبت با کمک خود که اقدام یزدانی را دیده بود، تصمیم بر دادن کارت زرد دوم به مدافع استقلال و اخراج او از زمین بازی گرفت.

🔹جالب اینکه سیاوش یزدانی کارت زرد اول خود را نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داور گرفته بود و کارت زرد دوم او نیز غیرفنی بود و منجر به اخراجش شد.

🔹این اتفاق در گذشته توسط یکی از مربیان سابق شهرخودرو مشهد رخ داد که منجر به محرومیت او نیز شده بود. اما اینکه یک بازیکن از داخل زمین برای جلوگیری از حمله حریف چنین کاری کند، عجیب به نظر می‌رسد. با این تفسیر سیاوش یزدانی دیدار با ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر را از دست داد و تیمش را همراهی نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید