کد خبر:8519
پ

آشنایی با پیتی مارتینز مهاجم خطرناک آرژانتینی النصر عربستان

امروز عصر راس ساعت 18:30 مصاف دو تیم پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و چشمان زیادی به نتیجه این بازی خواهد بود؛ نتیجه ای که احتمالاً در فرصت طلبی مهاجمین دو تیم رقم خواهد خورد و باید دید پیتی مارتینز از فرصت هایش بهتر استفاده می کند یا […]

امروز عصر راس ساعت 18:30 مصاف دو تیم پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و چشمان زیادی به نتیجه این بازی خواهد بود؛ نتیجه ای که احتمالاً در فرصت طلبی مهاجمین دو تیم رقم خواهد خورد و باید دید پیتی مارتینز از فرصت هایش بهتر استفاده می کند یا عیسی آل کثیر؟ در ادامه نگاهی داشته ایم به خرید جدید النصری ها یعنی پیتی مارتینز.

 

شبکه پخش زنده بازی پرسپولیس

 

آشنایی با پیتی مارتینز مهاجم خطرناک آرژانتینی النصر عربستان

آشنایی با پیتی مارتینز مهاجم خطرناک آرژانتینی النصر عربستان

پیتی مارتینز مهاهجم 27 ساله آرژانتینی النصر است که با قامت 172 سانتی متری خود  به عنوان یک مهاجم مکمل سرعتی و تکنیکی در النصر بازی می کند و زننده یکی از گلهای تیمش مقابل الاهلی در یک چهارم نهایی بود. او که به عنوان بهترین بازیکن جام لیبرتادورس در دو فصل گذشته نیز انتخاب شد، همراه با ریورپلاته به عنوان قهرمانی جام باشگاه های آمریکای جنوبی یا همان لیبرتادورس رسید تا مشخص شود النصری ها دست بر روی بازیکن با کیفیتی گذاشته اند و بی جهت نبوده که او را برای حضور در نوک خط حمله خود انتخاب کردند.

 

پست اصلی بازی پیتی مارتینز وینگر چپ و راست و نقشی شبیه به وحید امیری در پرسپولیس را در النصر بازی می کند. او با 12 میلیون یورو از آتلانتای امریکا به النصر عربستان پیوسته است و لقب دومین خرید گران قیمت لیگ MLS آمریکا را نیز یدک می کشد.

 

سبک بازی پیتی مارتینز شباهت زیادی به ادمیلسون جونیور بازیکن تیم الدحیل قطر دارد و با گام های سریع و تکنیک نابش، مدافعین حریف را مجبور به اشتباه می کند.

 

در بازی حساس پرسپولیس و النصر که توسط دوربین های VAR نیز رصد می شود، بازیکنان ساختار دفاعی پرسپولیس می بایست مراقب سرعت بالای این بازیکن باشند و با یارگیری منطقه ای فضای حرکت او را مسدود کنند چرا که اگر به او بچسبند، او به راحتی قادر است آنها را جا بگذارد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید