کد خبر:38199
پ

آبروریزی دو مدافع محبوب اسکوچیچ در بازی دوستانه الاهلی

الاهلی با زوج شجاع و کنعانی‌زادگان، شکست سنگینی را در بازی دوستانه تجربه کرد. آبروریزی دو مدافع محبوب اسکوچیچ در بازی دوستانه الاهلی الاهلی برای برگزاری یک اردوی تابستانی راهی اتریش شده است. این تیم قطری که محمدجسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد در یک بازی دوستانه به مصاف تیم هالادس […]

الاهلی با زوج شجاع و کنعانی‌زادگان، شکست سنگینی را در بازی دوستانه تجربه کرد.

آبروریزی دو مدافع محبوب اسکوچیچ در بازی دوستانه الاهلی
آبروریزی دو مدافع محبوب اسکوچیچ در بازی دوستانه الاهلی

الاهلی برای برگزاری یک اردوی تابستانی راهی اتریش شده است. این تیم قطری که محمدجسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد در یک بازی دوستانه به مصاف تیم هالادس مجارستان رفت و با ۴ گل شکست خورد. در این بازیکن تیم الاهلی از زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان استفاده کرد.

شاید یکی از دلایلی که اسکوچیچ که تن به برگزاری بازیهای دوستانه مقابل تیمهای بزرگ نمی دهد، همین مورد باشد تا مبادا عیار کار برخی ملی پوشان اینگونه مشخص شود و راهی برای خط زدن آنها از لیست تیم ملی برای اسکو باقی نماند.
اگرچه این روزها خبر خوش فوتبال ایران، برکناری اسکوچیچ و باند مافیایی است که از او در تنظیم لیست بازیکنان تیم ملی حمایت کرده و می کنند.

مهندس IT وارد کنید تا طرح صیانت را اجرا کند | فشار فیلترینگ بدتر از فشار تحریم

پی نوشت: این اولین بار نیست که بازیکنان دعوت شده توسط اسکوچیچ به تیم ملی در تیم باشگاهی خود فاجعه به وجود می آورند چرا که علیرضا بیرانوند نیز با آمار 20 بازی نیمکت نشینی و سکو نشینی و دریافت 15 گل در 8 مسابقه ای که در فصل گذشته به میدان رفته، یکی از مدعوین ثابت تیم ملی بوده است.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید