کد خبر:36898
پ

چشم دیدن جشن قهرمانی استقلال را نداشتند | تمام بازیهای لیگ بدون تماشاگر شد

در حالی که گفته می شد قرار است مجوز حضور 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برای برپایی جشن قهرمانی استقلال صادر شود، دقایقی پیش اعلام شد، تمامی بازیهای فوتبال در کشور بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما دقایقی قبل، خبری بد برای هواداران استقلال و خبری خوش برای کادر فنی پرسپولیس رسانه ای […]

در حالی که گفته می شد قرار است مجوز حضور 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برای برپایی جشن قهرمانی استقلال صادر شود، دقایقی پیش اعلام شد، تمامی بازیهای فوتبال در کشور بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما دقایقی قبل، خبری بد برای هواداران استقلال و خبری خوش برای کادر فنی پرسپولیس رسانه ای شد.

 

چشم دیدن جشن قهرمانی استقلال را نداشتند | تمام بازیهای لیگ بدون تماشاگر شد

🔹با استناد به ابلاغیه ارسالی وزرات کشور و ضرورت تثبیت شرایط کنترل شده کرونا و با نظر به اینکه در اکثر ورزشگاه های کشور رصد گردیده که رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام نگرفته است فلذا با عنایت به وضعیت شکننده بیماری کرونا و ضرورت اقدامات سلبی، ایجابی و تثبیت وضعیت موجود، رعایت دستورالعمل وظایف، الزامات و فرآیندهای برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کرونا با تماشاگران ابلاغ گذشته ضروری بوده، لذا در صورت برقرار نبودن ارتباط سامانه های فروش بلیط الکترونیکی با سامانه ایران من، برگزاری هرگونه مسابقه با حضور تماشاگر ممنوع است.

این خبر از آن جهت برای کادر فنی پرسپولیس خوش محسوب می شود که احتمالاً تا انتهای فصل، از شنیدن شعارها و الفاظ شدید و بعضاً رکیک هواداران پرسپولیس در استادیوم ها در امان خواهند ماند.

به واقع آیا در سایر تجمعات پروتکل های بهداشتی رعایت می شود؟ آیا در کنسرت هایی که این روزها به روال سابق برقرار است، احدی با ماسک وارد کنسرت می شود؟ هر چه که هست به نظر می رسد قهرمانی زودهنگام تیم استقلال به برخی فشار روحی وارد کرده و هرگز دوست ندارند حتی با وجود تک رقمی شدن آمار فوتی به واسطه کرونا، جشن قهرمانی این تیم را با حضور هوادارانش تماشا کنند.

اما سوال اصلی اینجاست که آیا امروز هم آن مدیرعاملی که با توپ پر در آنتن زنده از بدون تماشاگر شدن بازی تیمش مقابل سپاهان گلایه می کرد، امروز هم همان گلایه را مطرح می کند و یا از این تصمیم به سبب جلوگیری از ایجاد تنش بیشتر بین کادر فنی و هواداران تیمش خوشحال است؟

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 15 مه 2022 / 7:30 ب.ظ

    این مال ترس از گرانی ها است نه کرونا. کرونا که روزی ۷ نفر تلفات داره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید