کد خبر:26625
پ

پیشکسوت پرسپولیس: مگر در تیم ملی دعوا است که کریم باقری را بردند؟

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص اعلام لیست تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ۶۰ درصد لیست اعلام شده شایستگی حضور در تیم ملی فوتبال را دارند و هیچ بحثی در مورد آنها ندارم. اما ۴۰ درصد دیگر واقعاً شایسته حضور در تیم ملی نیستند. اگر در انتخاب و دعوت بازیکنان حق به حقدار نرسد، تیم ملی هم […]

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص اعلام لیست تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ۶۰ درصد لیست اعلام شده شایستگی حضور در تیم ملی فوتبال را دارند و هیچ بحثی در مورد آنها ندارم. اما ۴۰ درصد دیگر واقعاً شایسته حضور در تیم ملی نیستند. اگر در انتخاب و دعوت بازیکنان حق به حقدار نرسد، تیم ملی هم به حقش نمی‌رسد. متاسفانه با این لیست دعوت شدگان حق بعضی بازیکنان ضایع شد و به اصطلاح حق به حق‌دار نرسید.

وی افزود: بازیکنی که در لیگ پرتغال ذخیره بوده و فرصتی برای بازی نداشته در لیست تیم ملی حضور دارد. یا بازیکن دیگری که با وجود سوابق خوبش در چند وقت اخیر مصدوم بوده، چرا باید به تیم ملی دعوت شود؟ احترام خیلی زیادی برای احمدرضا عابدزاده قائلم و با هم رفیق هم هستیم، اما امیر عابدزاده شایسته حضور در تیم ملی نیست، لک و مظاهری عملکرد بهتری نسبت به وی داشته‌اند. معتقدم لیگ پرتغال سطح بالایی ندارد چون خود بازیکنان پرتغالی ترجیح می‌دهند در لیگ‌های دیگر به میدان بروند.

پیشکسوت فوتبال کشور عنوان کرد: با اینکه پرسپولیسی هستم باید بگویم فرشید اسماعیلی و مظاهری می‌توانستند در اردوی تیم ملی حاضر باشند. نکته دیگر اینکه تعداد مهاجمان انتخاب شده خیلی زیاد است و با سیستم سرمربی تیم ملی منطبق نیست. با اینکه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی زحمات زیادی برای تیم ملی کشیدند، اما باید قبول کنیم فوتبال حاج‌صفی ۳ سال پیش به پایان رسیده است. لباس تیم ملی ارثیه هیچ فرد یا بازیکنی نیست.

فنونی‌زاده درباره بازی‌های تیم ملی تصریح کرد: بعضی تیم‌های سطح پایین لیگ هم می‌توانند مقابل کامبوج و ویتنام برنده شوند، اما مقابل عراق و بحرین کار سخت و حساسیت بالاست. امیدوارم تیم ملی بتواند در بحرین نتایج لازم را کسب کند.

وی با اشاره به انتخاب کریم باقری گفت: باقری دوست خوب من و به نظرم جزو ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران است. اما به وی گفته‌ام به اعتبار سابقه و اسمش باید سرمربی باشد نه اینکه به دستیاری رضایت بدهد. می‌دانم باقری اعلام کرده که علاقه‌ای سرمربیگری ندارد، اما با این عقیده مخالفم. اسکوچیچ، با بهره‌گیری از وحید هاشمیان و کریم باقری می‌خواهد شکست‌ها را با آنها تقسیم کند و با برد‌ها هم رزومه خودش را تقویت کند و به جای بهتر برود. مگر در تیم ملی بازیکنان با هم دعوا دارند که باقری برای کنترل آن به تیم ملی برود؟ در لیگ شرایط فرق دارد.

منبع
میزان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید