کد خبر:37279
پ

وقتی کمیته انضباطی خواب بود | یحیی گل محمدی با کدام مجوز کنار خط آمد؟

در حالی که از ابتدای صدور حکم خاطیان دربی، حکم مربوط به یحیی گل محمدی بسیار سبک به نظر می رسید اما کمیته انضباطی همان حکم را هم نقض کرد و در کمال بی احترامی به قانون، بار دیگر شاهد حضور سرمربی عصبی پرسپولیس در کنار خط در بازی پرسپولیس و شهرخودرو بودیم.   وقتی […]

در حالی که از ابتدای صدور حکم خاطیان دربی، حکم مربوط به یحیی گل محمدی بسیار سبک به نظر می رسید اما کمیته انضباطی همان حکم را هم نقض کرد و در کمال بی احترامی به قانون، بار دیگر شاهد حضور سرمربی عصبی پرسپولیس در کنار خط در بازی پرسپولیس و شهرخودرو بودیم.

 

وقتی کمیته انضباطی خواب بود | یحیی گل محمدی با کدام مجوز کنار خط آمد؟

بنا به حکم اولیه، گل محمدی به 4 جلسه محرومیت قطعی و 2 جلسه تعلیقی و پرداخت جریمه نقدی محکوم شده بود که ظاهراً آقایان چشمانشان را بر روی این موضوع بستند که گل محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس در مصاحبه ای رسمی بار دیگر کلیه عوامل برگزاری فوتبال در کشور را متهم کرد و آب از آب تکان نخورد و دو جلسه محرومیت تعلیقی وی به اجرا در نیامد و به موجب همین عدم فعالسازی او توانست شب گذشته در آخرین بازی فصل کنار خط بیاید.

از همان ابتدا نیز آنقدر حکم صادره مضحک و غیربازدارنده بود که سرمربی پرسپولیس به خود اجازه داد پس از آن نیز به رفتار سابق خود ادامه دهد. نکته اینجاست که در موضوع مشابه، ساکت الهامی به 6 ماه محرومیت از حضور در فوتبال محکوم شده بود اما آقایان در حکم سرمربی پرسپولیس حتی توان اجرای حکم اولیه خود را هم نداشتند!!

در تصاویر زیر مشاهده می کنید که گل محمدی حتی با وجود محرومیت و الزام حضورش روی سکوها، در بازی پرسپولیس و ذوب آهن در انتهای بازی از سکوها خود را به وسط زمین رساند و اعتراض شدید به داور مسابقه انجام داد که همه این موارد به تنهایی قادر به فعالسازی دو جلسه تعلیقی محرومیت او بودند اما ظاهراً کمیته انضباطی در برخورد با این پرونده کاملاً سلیقه ای عمل کرد در حالی که قانون همه چیز را در این موارد مشخص کرده بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 30 مه 2022 / 9:59 ق.ظ

    کمیته انظباطی فدراسیون حکومت ، بچه خودشو محروم نمیکنه اون حکمی هم که دادن ، سر افکار عمومی شیره مالیدنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید