کد خبر:22900
پ

نام دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورد!

به نظر می رسد ماجرای محند دانشگر و فرهاد مجیدی هنو ختم به خیر نشده است چرا که اسم دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورده است و اگر سرمربی استقلال تصمیمی برای وارد کردن آن در فاصله یک هفته تا قبل از شروع بازیها نداشته باشد، او به طور قطعی از لیست استقلال کنار […]

به نظر می رسد ماجرای محند دانشگر و فرهاد مجیدی هنو ختم به خیر نشده است چرا که اسم دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورده است و اگر سرمربی استقلال تصمیمی برای وارد کردن آن در فاصله یک هفته تا قبل از شروع بازیها نداشته باشد، او به طور قطعی از لیست استقلال کنار گذاشته شده است.

 

نام دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورد!

نام دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورد!

محمد دانشگر در بازی با پیکان در جام حذفی با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور درگیری پیدا کرد و فرهاد مجیدی او را از حضور در تمرینات منع کرد.
فرهاد مجیدی با تصمیم قاطع خود حاضر نشد نام دانشگر را در لیست آسیایی تیم فوتبال استقلال قرار بدهد و تا این لحظه این بازیکن نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش بازی کند.
البته 19 فروردین ماه آخرین فرصت ویرایش لیست آسیایی استقلال است و فرهاد مجیدی می تواند 8 تغییر در لیست تیمش ایجاد کند که اضافه شدن نام محمد دانشگر میتواند یکی از این تغییرات باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید