کد خبر:42946
پ

معرفی یک دوپینگی در بین بازیکنان استقلال | پرونده سیاه آجورلو کاملتر می شود؟

با متخلف اعلام شدن تیم نونهالان استقلال در استفاده از بازیکن غیرمجاز (صغرسنی) توسط کمیته استیناف، پرونده سیاه مدیرعامل سابق استقلال در این تیم سیاه تر شد و به نظر می رسد این پرونده با معرفی یک بازیکن دوپینگی در بین بازیکنان استقلال، تکمیل خواهد شد. تا پیش از این مواردی همچون جعل سند، استفاده […]

با متخلف اعلام شدن تیم نونهالان استقلال در استفاده از بازیکن غیرمجاز (صغرسنی) توسط کمیته استیناف، پرونده سیاه مدیرعامل سابق استقلال در این تیم سیاه تر شد و به نظر می رسد این پرونده با معرفی یک بازیکن دوپینگی در بین بازیکنان استقلال، تکمیل خواهد شد.

تا پیش از این مواردی همچون جعل سند، استفاده از رانت، فساد مالی، صغرسنی، دوپینگ، قانون گریزی و … تنها حول اسم باشگاه رقیب می چرخید اما به لطف حضور کوتاه مدت آجورلو در استقلال، همه موارد فوق به جز دوپینگ (تا این لحظه) در باشگاه استقلال نیز حادث شده است تا کارنامه پاک استقلال نیز مثل رقیب کثیف و ناپاک شود.

ظاهراً آجورلو در استقلال مامور به خطا بوده که با این حجم از اتهامات مالی و غیرمالی بدون پاسخگویی شفاف به افکار عمومی آزادانه معاش می کند و تریبون رسمی نیز به وی داده می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید