کد خبر:44863
پ

معاون حقوقی استقلال با تیم ملی اسکیت در ایتالیا چه می کند؟

در روزهایی که استقلال یشترین ضربه را از انفعال تیم مدیریتی و تیم حقوقی خود در اتفاقات این باشگاه می خورد، شنیده می شود احسان حیدری شهباز که با حکم علیرضا دیر به این سمت در باشگاه استقلال رسیده همراه با تیم ملی اسکیت ایران در ایتالیا به سر می برد. معاون حقوقی استقلال با […]

در روزهایی که استقلال یشترین ضربه را از انفعال تیم مدیریتی و تیم حقوقی خود در اتفاقات این باشگاه می خورد، شنیده می شود احسان حیدری شهباز که با حکم علیرضا دیر به این سمت در باشگاه استقلال رسیده همراه با تیم ملی اسکیت ایران در ایتالیا به سر می برد.

معاون حقوقی استقلال با تیم ملی اسکیت در ایتالیا چه می کند؟

ظاهراً کار در استقلال برای آقایان به یک کار پاره وقت با حقوق و مزایای عالی تبدیل شده که این فرد هم مثل نفراتی همچون پرویز مظلومی، محمد مومنی که سالهاست بدون خروجی موثری از بیت المال تناول می کنند، با همین دیدگاه وارد مجموعه باشگاه استقلال شده است.

این اتفاق در حالی رسانه ای شده که خبر می رسد باشگاه استقلال و به طور خاص تیم حقوقی آن هیچ لایحه دفاعی برای حمایت عملی از ساپینتو مقابل حکم کمیته انضباطی ظرف مهلت مقرر ارائه نکرده است و محرومیت 4 ماهه این مربی قطعی به نظر می رسد.

با رصد اتفاقات حول باشگاه استقلال و وضع قانون منع پرداخت دلاری به مربیان و بازیکنان به نظر می رسد پرونده ادامه حضور ساپینتو در استقلال بسته شده است و برای فصل آینده یک مربی ایرانی روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

وقتی هواداران استقلال عملکرد او را با فرشید سمیعی که همواره پای کار بود قیاس می کنند، طبیعتاً حق انتقاد و اعتراض به حجت کریمی وارد است که اصولاً چرا سمیعی برکنار شد تا این آقا در استقلال سمت بگیرد؟ قحط الرجال بود یا امثال سمیعی موی دماغ اهداف بالادستی های حجت کریمی بودند و باید تیم را ترک می کردند؟

وقتی این اتفاقات را در سطح کوچک رصد می کنیم به حال وضعیت کلان مملکت تاسف می خوریم که چه افراد چند پسته ای پول های بادآورده از بیت المال را به تاراج می برند اما وقتی حرف از صرفه جویی در بیت المال می شود با قوانین عجیب و غریب به استقبال آن می رویم. به واقع حیف و میل بیت المال چه به دلار چه به ریال چه تفاوتی دارد؟

آیا امروز تیم حقوقی جدید استقلال می تواند در یک جمله، از فعالیت هایی که از زمان روی کار آمدنشان در باشگاه انجام داده اند دفاع کنند؟ چه شد که در بزنگاه کسب مجوز حرفه ای به یکباره فرشید سمیعی که از همه پشت پرده ها و زد و بندها برای حذف یک تیم و جایگزینی تیم دیگر خبر داشت حذف شد؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید