کد خبر:46938
پ

مس رفسنجان با نویدکیا گل بخور نیست | استقلال مراقب شوت های مسی ها باشد

حساس ترین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی امروز بین دو تیم استقلال و مس رفسنجان برگزار خواهد شد. مس رفسنجان که با تغییرات در کادر فنی خود، پوست انداخته و به سادگ نمی بازد؛ بلکه به سادگی گل هم نمی خورد. این تیم در سه بازی که محرم نوید کیا هدایتش را […]

حساس ترین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی امروز بین دو تیم استقلال و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

security+driveway+gates+vancouver

مس رفسنجان که با تغییرات در کادر فنی خود، پوست انداخته و به سادگ نمی بازد؛ بلکه به سادگی گل هم نمی خورد. این تیم در سه بازی که محرم نوید کیا هدایتش را بر عهده داشته به یک پیروزی 3 بر 0 و دو تساوی 0-0 دست پیدا کرده است که نشان از افزایش قدرت کار تدافعی مس رفسنجان دارد.

آنها نشان داده اند شوت زن ها خوبی هستند و میانگین شوت در چارچوب مسی ها در سه بازی گذشته 10 شوت بوده است که عدد قابل توجه برا تیمی است که کار دفاعی را خوب انجام می دهد.

با کنار هم قرار دادن این دو فکت به سادگی می توان به این نکته رسید که مسی ها علاقه ای به حملات پردامنه و ریسکی ندارند و عمدتاً برای به گل رسیدن بر روی ضربات ایستگاهی و شوت های از راه دو برنامه دارند. فاصله خط دفاعی و حمله آنها بسیار کم است و اصطلاحاً compact و فشرده بازی می کنند و همین مسئله حریفان را در منگنه قرار م دهد چرا که مهاجمین این تیم بیش از اینکه به فکر گلزنی یباشند به فکر کمک به خط هافبک و دفاع و پرس بازیکنان حریف هستند.

هر چه که هست، استقلال امروز بازی دشواری مقابل تیم نویدکیا دارد و اگر قصد صعود به مرحله بعدی رقابتها را دارد می بایست از حداقل موقعیت هایش نهایت استفاده را ببرد چرا که هر چه دیرتر به گل برسد، کار برای آبی پوشان سخت تر خواهد شد.

 

کلیدواژه : استقلالجام حذفی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید